شبکه های AMC سطح AMC+ را با پشتیبانی از تبلیغات اعلام کرد

AMC به زودی طرفداران سرسخت خود را افزایش خواهد داد.

پیش از شروع حضور حضوری این شرکت در روز سه‌شنبه در Jazz نیویورک در مرکز لینکلن، شبکه AMC چندین پیشنهاد جدید را فاش می‌کند. این شرکت علاوه بر گسترش اتاق محتوای خود و رونمایی از Audience+، سرویس هدف‌یابی جدید و چند پلتفرمی خود، نسخه‌ای از سرویس پخش AMC+ خود را با پشتیبانی تبلیغات اعلام می‌کند.

کیم کلهر، مدیر ارشد بازرگانی شبکه AMC، در مورد ردیف تبلیغاتی جدید به Adweek گفت: «نکته شماره 1 که باعث این تصمیم شد این بود که بینندگان انتخابی را که درخواست می کردند، می داد. آنها خواهان انتخاب و انعطاف در قیمت گذاری هستند و این باید چیزی باشد که بتوانیم آن را تسهیل کنیم.»

کلهر گفت، اگرچه او سال‌ها برای سطح پشتیبانی از تبلیغات فشار آورده است، اما زمان‌بندی مناسب است زیرا این سرویس پایگاه کاربر خود را به نقطه‌ای افزایش داده است که تکرار جدید منطقی است و بینندگان به طور مداوم به دنبال انعطاف‌پذیری در پلتفرم‌های پخش خود هستند.

“این در نهایت چیزی است که منجر به تصمیم گیری شد. سپس، بدیهی است که اکوسیستم خود را که از نظر خطی بسیار قوی است، با مخاطبان بسیار متمرکزی که در سرویس‌های SVOD خود داریم – نه تنها AMC+ بلکه خدمات هدف‌مند ما نیز، CTV و استراتژی دیجیتال خود را کامل می‌کنیم. “این مانند جام مقدس موجودی است.”

سطح جدید تا اکتبر شروع به کار خواهد کرد و گزینه های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به شرکای تبلیغاتی این شرکت اجازه می دهد تا در محصول پخش جریانی پرچمدار خود به بینندگان دسترسی پیدا کنند.

اگرچه این شرکت آماده اعلام قیمت نیست، اما این پلتفرم یک مدل دو لایه (پشتیبانی از آگهی و بدون آگهی) خواهد بود و برخلاف سایر سرویس‌ها که تجربه کیفیت کمتری در سطوح پایین‌تر دارند، کلهر خاطرنشان می‌کند که این تجربیات “کپی” یکدیگر باشند.

ما قصد نداریم مشترکین ردیف تبلیغاتی را جریمه کنیم، به این معنی که از این به عنوان یک محصول پیشرفته استفاده نمی کنیم. بنابراین ما نمی‌خواهیم تجربه شما را عمداً آنقدر بد کنیم که مجبور شوید پیشرفت کنید.» “این هدف ما نیست.”

به عنوان مثال، سرویس‌های پخش هدفمند Shudder، IFC Films Unlimited و Sundance Now که از طریق بسته AMC+ قابل دسترسی هستند (برخلاف خرید به صورت جداگانه) نیز در ردیف پشتیبانی‌شده از آگهی گنجانده می‌شوند و دامنه خرید را در محصولاتی که متمرکز هستند افزایش می‌دهد. در مورد ترسناک، فیلم مستقل و درام بین المللی.