خرچنگ قرمز به نوجوانان دورهمی با منجوق های شیک می دهد

با نزدیک شدن به فصل جشن، نوجوانان در همه جا به دنبال ترکیب مد فانتزی و سرگرمی خواهند بود، و Red Lobster با یک لباس شیک – یک پیش بند – آماده پذیرایی از دانش آموزان دبیرستانی است.

یک تجربه غذایی خوش‌بینانه دلیل این است که Red Lobster یک مقصد محبوب قبل از برگزاری جشن است و چرا Prom Drip Bib جدید آن در این تجربه قرار می‌گیرد. بله، یک پیش بند، برای محافظت از قطره (سبک) یک مهماندار در برابر چکه‌ها و سایر ذرات و آشفتگی‌های مربوط به صدف.

مدل‌های محدود پیش‌بند شب‌های مجلسی برای نجات لباس‌های زیبا از کره ذوب شده، سس کوکتل یا سس‌های مزرعه طراحی شده‌اند. Prom Drip Bibs قرمز خرچنگی قرمز با فونت شیک است و می تواند به طور کامل روی هر لباسی بچرخد.

آژانس مستقل بارکلی کمپین The Prom Drip Bib را ایجاد کرد تا جنبه سرگرم کننده فانتزی را در مورد غذاهای دریایی به نمایش بگذارد، و آژانس امیدوار است این شیرین کاری نشان دهد که خرچنگ قرمز برندی است که نوجوانان می خواهند تجربه کنند.

شرکت کنندگان در مراسم جشن در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری پول و زمان خود را صرف “چکه” خود می کنند. سام باندز، معاون خلاق بارکلی، به Adweek گفت و نمی‌توان پست اجتماعی مناسب شب جشن را با نشت اتفاقی کره یا دم میگوی سرکش در Red Lobster خراب کرد. “به همین دلیل است که Prom Drip Bib فقط یک وسیله جانبی سرگرم کننده/فانتزی برای شب های مجلس برگزار نمی شود، بلکه یک ضرورت در شب است.”

کمپین Prom Drip Bib در رسانه های اجتماعی از طریق هشتگ #PromDripBib اجرا می شود و توسط اینفلوئنسرهای TikTok @MamaandKenn و @GiaNina پشتیبانی می شود. علاقه‌مندان به پروم می‌توانند با ارائه آدرس پستی خود از طریق وب‌سایت PromDripBib، تعداد محدودی قطره‌ای رایگان درخواست کنند. باب ها بر اساس اولویت اول در دسترس خواهند بود، با اعلام کاهش بیشتر در رسانه های اجتماعی.

بارکلی اینفلوئنسرها را به دلیل دنبال‌کردن نوجوانانشان استخدام کرد، که به ایجاد هیجان برای محصول کمک می‌کند.

«اینفلوئنسرهایی که ما با آنها تماس گرفتیم خود نوجوانان هستند و کاملاً بخشی از مکالمه رقص مجلسی هستند. بسیاری از محتوایی که آنها ایجاد می‌کنند بر نکات و ترفندهایی تمرکز می‌کنند تا ظاهری عالی را ایجاد کنند. بنابراین بیهوده بود که Prom Drip Bib را برای این سازندگان بیاوریم.»