اگر برند شما واقعاً بر برقراری ارتباط با همه مصرفکنندگان متمرکز است، باید افرادی را در نظر بگیرد که تفاوتهای یادگیری و تفکر در تلاشهای تنوع، برابری و شمول (DEI) دارند. بازاریابان به قدرت و تأثیر مصرف کنندگان مختلف پی برده اند – اما زمانی که ابتکارات گسترده DEI با بیش از 70 میلیون نفر با تفاوت های یادگیری و تفکر، مانند ADHD و نارساخوانی، صحبت نمی کند، علامت خود را از دست می دهند.
از دست نده کسب و کار بازاریابی پادکست شامل مدیران پیشرو c-suite که بینش هایی را در مورد اهمیت استفاده از روابط متقابل بازاریابی، مالی، فناوری، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنید.