کمپین تعطیلات Stella Artois دسترسی به آب سالم را ترویج می کند


زنان در کشورهای در حال توسعه هنوز هر روز کیلومترها پیاده روی می کنند تا آب آشامیدنی تمیزی برای خود و خانواده خود بیابند. مت دیمون، برنده جایزه اسکار، در حالی که یک جام را بالا می‌برد – نمادی از مشارکت برند آبجو Anheuser-Busch با موسسه خیریه‌اش Water.org برای کمک به تأمین چنین زنانی – برای نان تست می‌گوید: «زمان را در زندگی Artois به او هدیه دهید. جشن کریسمس بر روی شانه او برگزار می شود.

کسب و کار بازاریابی

از دست نده کسب و کار بازاریابی پادکست شامل مدیران پیشرو c-suite که بینش هایی را در مورد اهمیت استفاده از روابط متقابل بازاریابی، مالی، فناوری، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنید.