در این قسمت از Brave Commerce، سارا ویلسون و میشل گود، ذهنهای پشت کتاب سال برند، دنیای جذاب Gen Z و تأثیر آنها بر برندسازی و رسانهها را بررسی میکنند.
داستان کتاب سال برند زمانی آغاز می شود که گواد، که در آن زمان مدیر کل نوآوری Gen Z در نایک بود، روی راه اندازی NbG نایک (هیچ چیز جز طلا، اپلیکیشن سبک این برند ورزشی برای زنان) کار می کرد و ویلسون را به عنوان مشاور در جامعه معرفی کرد. و استراتژی محتوا
این دو متوجه شدند که دائماً در ارتباط هستند تا موفقیتها و نمایشهای جالبی را که توسط شرکتهایی که به دنبال جلب نظر ژنرال Z هستند، با هم در ارتباط باشند.
در طول این قسمت، ویلسون و گود بر موضوعات مهمی که برندها باید هنگام هدف قرار دادن Gen Z در نظر بگیرند، از جمله نوستالژی و استراتژیهای خلاقانه و محتوا محور تأکید میکنند. آنها به مفهوم در حال تغییر تجمل گرایی، که نمونه آن برندهایی مانند Erewhon است، می پردازند و در مورد اینکه چگونه ابراز وجود در پلتفرم های اجتماعی مانند TikTok میل به محصولات متمایز و هویت محور را تحریک می کند، بحث می کنند.
ویلسون و گود همچنین توضیح میدهند که چگونه انتقال از وبسایتهای تراکنشی به پلتفرمهای متمرکز بر محتوا و جامعه توسط تمایل نسل برای روابط عمیقتر بین برندی که مشاهده میکنند و محصولاتی که خریداری میکنند تقویت میشود.
خوراکی های کلیدی:
- محبوبیت روزافزون پلتفرم های رسانه های اجتماعی بر نیاز به بیان بیشتر و منحصر به فرد بودن محصولات تاکید دارد.
- برای جلب توجه ژنرال Z، برندها باید استراتژی های مبتکرانه و مبتنی بر محتوا را اجرا کنند.
- انتقال از وبسایتهای تراکنشمحور به پلتفرمهای محتوا و جامعه محور، نقش حیاتی محتوا را در تأثیرگذاری بر رفتار مصرفکننده نشان میدهد.