رفتن به کنسرت ها و رویدادهای زنده فقط برای دیدن کارهای مورد علاقه ما نیست، بلکه کل تجربه است. چیزی که بسیاری نمیدانند این است که تمام کارهای آمادهسازی و کاری که در پشت صحنه انجام میشود تا فضا را خوشآمیز کند و به ایجاد یک جامعه کمک کند، مانند عکسبرداری با پوسترهای بریدهشده، توسط استودیوهای طراحی مانند Meet The Edge ایجاد شده است.
Meet The Edge به استارتآپها و شرکتها در هر اندازه کمک میکند تا خلاقیت خود را باز کنند تا فضایی را تشکیل دهند که جامعه را تقویت میکند و همکاری را به سطح بعدی میبرد. برخی از کارهای آن شامل SuperReal Cipriani است، جایی که Meet the Edge و استودیوی طراحی Moment Factory یک تجربه چندرسانه ای جذاب را از طریق طراحی دیجیتال ایجاد کردند. Meet The Edge همچنین با YSL Beauty برای پاپ آپ آن در SoHo نیویورک کار کرده است.
در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek با بنیانگذار و مدیر عامل، گرانت پلاتکین می نشیند که چگونه Meet the Edge شکل گرفت و چه انتظاراتی از استودیوی طراحی می توانیم داشته باشیم.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.