کمپین جهانی سامسونگ با هدف “عجب” گربه ای بسیار بداخلاق است

گربه بدخلق یک مرد او را به اودیسه خلق لحظات حماسی می برد تا گربه را وادار به گفتن “وای” کند، زیرا غول فناوری سامسونگ راه اندازی جدیدترین تلویزیون پرچمدار خود را تبلیغ می کند.

برای اثبات اینکه کیفیت تصویر تلویزیون Neo QLED 8K آن فاکتور “وای” را دارد، این فیلم 90 ثانیه ای مردی را دنبال می کند که گربه اش، ببو، با دیدن طوطی با تعجب فریاد می زند. او سپس چندین تجربه بصری خیره کننده را آغاز می کند تا سعی کند گربه را دوباره بگوید.

این فیلم که توسط BBH سنگاپور ساخته شده است، صاحب صدها توپ رنگارنگ پشمی را می‌بیند، لباسی از چراغ‌های مادون قرمز را برای رقصیدن برای گربه‌اش می‌پوشد و تلاش‌های دیگری برای شگفت‌انگیز کردن ببو دارد – اما هیچ چیز جواب نمی‌دهد تا زمانی که تلویزیون جدید سامسونگ را روشن کند. موهای بدن ماگی سیخ می شوند. بعد از آن نمی توان “وای” را تکرار کرد.

این فیلم با شرکت سازنده Immigrant Studio و به کارگردانی رودریگو ساودرا ساخته شده است. 30 صداپیشه طول کشید تا «وای» مناسبی را که هم باورپذیر و هم خنده‌دار باشد، دریافت کنند.

هیون مین چون، رئیس IMC در سامسونگ الکترونیکس، در بیانیه‌ای گفت: Neo QLED 8K خودش را می‌فروشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را تجربه کنید. این اطمینان محض به نوآوری ما به استراتژی ارتباطی ما تبدیل شد. اگر سرسخت‌ترین منتقد جهان نمی‌تواند تحت تأثیر این تجربه قرار نگیرد، مشتریان ما نیز تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.»

این کمپین در 3 آوریل با انتشار در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، برزیل، هند، مکزیک، استرالیا، ایتالیا و سنگاپور آغاز شد. نسخه طولانی تر با مشارکت Disney+ در تلویزیون، رسانه های اجتماعی و خارج از خانه اجرا می شود.

ساشا کونتزه، مدیر ارشد خلاقیت در BBH سنگاپور، افزود: «در گذشته، سامسونگ در تبلیغات خود مهمان حیوانات زیادی از شترمرغ گرفته تا عنکبوت داشته است. اما ما هرگز جرات نکردیم یکی از باهوش ترین حیوانات را در داستان قرار دهیم: یک مو کوتاه عجیب و غریب با استانداردهای بسیار بالا.»

وام

آژانس: BBH سنگاپور
مدیر ارشد خلاقیت: ساشا کونتزه
کارگردان خلاق: شارلین چوا
مدیر خلاق و سرپرست هنری: گاستون سوتو
مدیر ارشد هنری: نیکو تانگارا
مدیر ارشد هنری: آموس مک
کپی رایتر: جودی او
خلاقان: زاندر لی، ایشان ونکات، مایکل چین
سرپرست تولید: وندی چونگ
مدیر بازرگانی: دیوید آنسون
مدیر بازرگانی: یاسمین پورتمن
معاون مدیر حساب کاربری: Seraphyn See
رئیس استراتژی: کریس گچ
کارگردان استراتژی: روث لیم
متخصصان اجتماعی: ربکا آنتونی، کریستال لی
مدیر هنری موشن گرافیک و خالق محتوا: آلن یو