آیا تا به حال به یک فعال سازی رفته اید و به این فکر کرده اید که «کی به این فکر کرده است؟! این باور نکردنی است!” در نهایت، ما از یک مغز متفکر صنعت در پشت فعالسازیهای نمادین مانند ComplexLand و Adidas Operation AirDrop بینشی دریافت میکنیم. آژانس طراحی و تجربه Jam3 اینجاست تا خلاقیت شما را جلو ببرد.
Jam3 به برندهای آیندهاندیش کمک میکند تا محصولاتی را عرضه کنند و تجربیات مشتری نوآورانهای را در فضای دیجیتال و فراتر از آن طراحی کنند. کار آن بر طراحی تجربه پیشرفته برای کمک به برندها برای دستیابی به تعامل معتبر با مصرف کنندگان متمرکز است.
در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، سردبیر و مجری دیجیتال Adweek، با کاساندرا گاگلیاردی، مدیر ارشد مشارکت مشتریان، در مورد عشق خود به بازاریابی و فرآیند فکری پشت این رویدادها و کمپینهای تاثیرگذار بحث میکند.
قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.