آنچه بازاریابان از لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل توییتر انتظار دارند

انتخاب ایلان ماسک برای مدیر فروش تبلیغات NBCU، لیندا یاکارینو، بازاریابان را در لبه صندلی های خود قرار داده است، در حالی که یاکارینو وارث یک شرکت در آشفتگی مطلق است.

لو پاسکالیس، مدیر ارشد استراتژی Ad Fontes Media، به Adweek گفت: “من سطح باورنکردنی به توانایی لیندا برای تغییر توییتر و نجات آن از چنگال ارباب شیطانی که مالک آن است، دارم.”

اکثر بازاریابان فکر می‌کنند Yaccarino بهترین راه حل توییتر برای برقراری ارتباط مجدد با تبلیغ‌کنندگانی است که از پلتفرم فرار کرده‌اند. پنج رهبر برند Adweek با آنها صحبت کرد که انتظار دارند یاکارینو توییتر را به محیطی نوآورانه و ایمن برای برند بازگرداند.

اگر لیندا نتواند توییتر را تغییر دهد، کار تمام است.

ریشاد توباکووالا، نویسنده و استراتژیست برند

تسلط پرفراز و نشیب ماسک در اکتبر گذشته همراه با رفتار غیرقابل پیش بینی او باعث شد بسیاری از تبلیغ کنندگان نسبت به تجارت با این پلتفرم محتاط شوند. از انحلال هیئت مدیره تا اخراج بیش از 6000 کارمند، راه اندازی یک تجارت اشتراکی که موفقیت محدودی داشته است و دفاع از ابزارهای تعدیل محتوا، ماسک کار یاکارینو را برای او قطع کرده است.

ریشاد توباکووالا، نویسنده و مدیر ارشد سابق Publicis Groupe، به Adweek گفت: «از الان تا پایان سال، ما متوجه خواهیم شد که آیا توییتر می تواند بازگردد یا از کار خارج می شود. “اگر لیندا نتواند توییتر را تغییر دهد، کار تمام است.”

اعتدال محتوا و ایمنی برند را برطرف کنید

به گفته پاسکالیس، برای آرام کردن فوری نگرانی‌های تبلیغ‌کنندگان، اولویت Yaccarino باید بازیابی تیم نظارت بر محتوای توییتر باشد که در نوامبر گذشته توسط ماسک اخراج شد.

او گفت: «تیم فناوری تعدیل محتوا مسئول ترجمه زبان، درک عوامل تهدید جدید و به کارگیری فناوری جدید برای تعدیل محتوا با موفقیت بود. “من فکر می کنم که این خواهد شد [Yaccarino’s] اولویت اول است زیرا این چیزی است که تبلیغ کنندگان بیشتر نگران آن هستند.

یاکارینو همچنین می‌تواند «شورای نفوذ» توییتر را بازگرداند، گروهی متشکل از چهار دوجین مدیر بازاریابی از تبلیغ‌کنندگان عمده سابق توییتر – جلسه‌ای که او احتمالاً می‌تواند امسال در کن تشکیل دهد.

پاسکالیس همچنین انتظار دارد که Yaccarino شفافیت بیشتری در مورد ارکستراسیون الگوریتمی روی پلتفرم ایجاد کند و تجربه ناخواسته نمایه‌های تصادفی ظاهر شده در فیدها را پاک کند.