آنچه بازاریابان از لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل توییتر انتظار دارند

امی گیلبرت از آژانس اجتماعی The Social Element گفت که معکوس کردن پاک کردن علامت‌های آبی تأیید شده قدیمی می‌تواند یک پیشنهاد صلح برای بازاریابان برای بازگشت به پلتفرم باشد.

پس از خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار، ماسک چک های آبی این پلتفرم را محکوم کرد و در عوض گزینه تأیید پولی را به عنوان بخشی از محصول اشتراک این شرکت، توییتر آبی، ارائه کرد. پرداخت برای تایید منجر به جعل حساب‌های جعلی از برندهایی از جمله نینتندو و الی لیلی شد که باعث وحشت در برندها شد و منجر به عقب‌نشینی بیشتر در هزینه‌های تبلیغاتی شد.

گیلبرت افزود: “خیلی چیزهای بیشتری باید اتفاق بیفتد تا اطمینان حاصل شود که آن پلتفرم احساس امنیت می کند، آنها افرادی دارند که از ارسال کنندگان هرزنامه مراقبت می کنند.” Social Element در درجه اول از توییتر برای تعامل با مشتری استفاده می کرد، اما پس از شکست علامت چک آبی به آرامی به پلتفرم های متا و TikTok رفت.

محصولات تبلیغاتی جذاب

فقط اصلاح اعتدال محتوا و شفافیت الگوریتمی برای بسیاری از بازاریابان مشکلی ایجاد نمی کند.

برای Avi Ben-Zvi، معاون شبکه اجتماعی پولی در Tinuiti، توییتر باید با جذاب‌تر کردن پلتفرم برای تبلیغ‌کنندگان در عملکرد، توجه یا آگاهی بخشی از قیف، جایگاه خود را ارتقا دهد.

“آیا آنها می توانند به مکانی برگردند که در آن محصولات تبلیغاتی جالبی را توسعه می دهند و در عین حال بر ایمنی و درآمد تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان تاکید می کنند؟” او به Adweek گفت.

ویدئو برای بازاریابان و پلتفرم‌ها به جلو و مرکز تبدیل شده است. Pinterest در حال آزمایش Premiere Spotlight است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد به مدت 24 ساعت در صفحه جستجوی برنامه Pinterest به یک مکان برتر دسترسی داشته باشند.

بن زوی گفت: این پلتفرم‌ها «بسیار بر توسعه مواردی که تبلیغ‌کنندگان درخواست می‌کنند متمرکز هستند» و افزود: «این نوآوری یا متوقف شده یا تحت الشعاع هر چیز دیگری که در توییتر می‌گذرد، قرار گرفته است.»

آیا مشک قابل کنترل است؟

در نهایت، در حالی که آدلند منتظر است تا ببیند Yaccarino چگونه اعتماد بازاریابان را به توییتر هدایت می کند، سؤالی که رهبران صنعت همچنان می پرسند این است که آیا ماسک را می توان کنترل کرد یا خیر.

پاسکالیس می‌گوید: «لیندا می‌تواند دوان دوان به زمین بخورد، مگر اینکه ماسک مداخله کند و کنترل تکانه‌های خود را از دست بدهد، همان کاری که با توییتش در هفته گذشته که او را استخدام کرد، انجام داد.»

او ادامه داد: «اگر او باعث شود که او در این نقش شکست بخورد، هیچ‌کس نمی‌تواند درآمد تبلیغاتی را در توییتر بازگرداند.»