نکات و نکات یک فعال سازی تجربی در کواچلا

هر سال، طرفداران در ایندیو، کالیفرنیا جمع می شوند تا شاهد برخی از نوازندگان مورد علاقه خود و کشف نوازندگان جدید باشند. مانند هر رویداد زنده، برنامه ریزی های زیادی درگیر است، به خصوص برای فعال سازی برندهای بزرگ که شرکت کنندگان در هر دو آخر هفته جشنواره شاهد خواهند بود. امسال پوستر جدیدی وارد ترکیب شد، با این تفاوت که مرحله او در متاورس بود. شرکت تولید خلاق Tool با Virtue Worldwide در یک فعال‌سازی استودیوی Coke همکاری کرد تا تجربه‌ای فراگیر را با ستاره پاپ دیجیتال Yameii در اولین صحنه مجازی 360 درجه Coachella به ارمغان آورد.

تول یک شرکت تولید خلاق است که شکاف بین تخصص آژانس و شرکت تولیدی را پر می کند. این شرکت که در سال 1995 تأسیس شد، به شرکای خود کمک کرده است تا در تولید محتوا و تجربه، استراتژی خلاق و فرهنگی و فناوری‌های خلاقانه فکر کنند.

در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، ویرایشگر و مجری دیجیتال Adweek، با داستین کالیف، رئیس شرکت Tool می نشیند تا درباره آنچه که برای زنده کردن یک تجربه همهجانبه و لحظات مورد علاقه او از Coachella در سال جاری انجام می شود، بحث کنند.