از تبلیغات مکث و همچنین تبلیغات تعاملی استفاده خواهد شد. این موارد شامل پیشنهادات میان فیلم مانند نمایش با یک کلیک است که در آن کاربران می توانند پیام غافلگیرکننده، تبلیغات یا پاسخ چیزهای بی اهمیت را پس از پیمایش ببینند. و چرخ فلک، یک تجربه تبلیغاتی که در آن برندها می توانند چندین محصول را به نمایش بگذارند.
سایر تبلیغات تعاملی عبارتند از: قابل تمدید، که در آن مصرف کنندگان می توانند یک مرکز مارک دار در دستگاه های تلفن همراه یا تلویزیون متصل باز کنند. و مکان یاب، که خریدهای درون فروشگاهی را با اطلاعات تجار نزدیک تشویق می کند.
JB Perrette، مدیر عامل و رئیس، استریم جهانی و بازیها، Warner Bros. Discovery، در طی ارائهی روز چهارشنبه گفت: «ما در این موضوع جدید نیستیم. ما میدانیم که از میراث خود در کار با تبلیغکنندگان و پخش جریانی هم در ایالات متحده در پلتفرمهای HBO Max و Discovery+ و همچنین در خارج از اروپا، چه میکنیم، که میتوانید برای به حداکثر رساندن قرار گرفتن در معرض ما با ما همکاری کنید.»
طبق گفته Perrette، برای راه اندازی Max، این شرکت در میانه “بزرگترین کمپین بازاریابی تا کنون” قرار دارد.
او گفت: «ما به همان اندازه در مورد مسیرهای خود برای ادامه ساختن آینده ای که عمیقاً شما، تبلیغ کنندگان ما را درگیر می کند، هیجان زده هستیم.
Max with Ads با قیمت 9.99 دلار در ماه یا 99.99 دلار برای سال عرضه خواهد شد.
ورزش و اخبار حاکم است
اگرچه Warner Bros. Discovery ارائه خود را با تبلیغ پلتفرمهای استریم Max و Discovery+ آغاز کرد، این شرکت به سرعت وارد اخبار و محتوای ورزشی خود شد.
کریس لیخت، مدیر عامل CNN روی صحنه رفت و از بسته گرافیکی جدید روی هوا که در ماه ژوئن راه اندازی می شود، رونمایی کرد. Licht همچنین فاش کرد که Kaitlan Collins رسماً به عنوان مجری جدید شبکه در ساعت 9 شب وارد صحنه خواهد شد.
لیخت گفت: «نقش سیانان در جامعه هرگز مهمتر از آنچه اکنون است، نبوده است. ما در زمانهای حساسی هستیم و هیچکس نمیتواند آن زمانها را مانند سیانان در هر پلتفرمی پوشش دهد، همانطور که اتفاق میافتد.»
تیم NBA در تیانتی در یک بخش از پیش ضبطشده روی صحنه رفت و از طریق یک ریف در نمایش نیمهتیم به تبلیغکنندگان مسابقه داد.
لوئیس سیلبرواسر، رئیس و مدیر عامل WBD Sports، بر مجموعه ورزشی قوی این گروه از جمله بیسبال، NBA، NHL، مسابقات بسکتبال مردان NCAA و مسابقات ملی فوتبال زنان و مردان تاکید کرد. جام استنلی نیز روی صحنه ظاهر شد – تنها استعدادی که مدیر WBD نبود.
محتوای بدون اسکریپت فشاری خطی
بخش پایانی نمایش از محتوای مکس سرپوش گذاشت و کیسی بلویز، رئیس و مدیر عامل محتوای HBO و Max نیز به کمبود افراد مشهور روی صحنه اذعان کرد.
بلویز گفت: “امیدوارم به زودی راه حل عادلانه ای با نویسندگان پیدا شود که البته استعدادها را به صحنه بازگرداند – صادقانه بگوییم که این نمایش بسیار سرگرم کننده تر خواهد بود.”