این شرکت نسخههای اصلی آتی مکس، از جمله فصل دوم اسپینآف Pretty Little Liars، فصلهای جدید Hacks و Tokyo Vice و همچنین اولین نمایش The Penguin از DC را برجسته کرد.
بلویز درباره اولین حضور مکس گفت: «Chip و Joanna Gaines و Magnolia Network نیز در استراتژی کلی ما نقش برجسته ای دارند.
Conan O’Brien، آخرین مدیا Visionary Adweek، همچنین با عرضه سریال جدید خود Conan O’Brien Must Go، یک مجموعه سفر بین المللی که در حال حاضر در دست تولید است، به مکس می آید. O’Brien پیش از این پس از ترک تلویزیون در اواخر شب، یک برنامه آینده را در HBO Max تیز انداخت، اما مشخص نیست که آیا این پروژه ای است که او برای اولین بار به آن اشاره کرد یا خیر.
مکس با رابرت داونی جونیور در سری جدید Downey’s Dream Cars به فهرست استعدادهای خود اضافه کرد، جایی که ستاره سعی می کند ماشین های کلاسیک را دوباره تصور کند.
در بخش خطی، گای فیری از پیش ضبط شده، کاتلین فینچ، رئیس و مدیر محتوای گروه شبکه های ایالات متحده را معرفی کرد که از فهرست جدیدی از محتوا، از جمله بازگشت الن دی جنرس به تلویزیون با سریالی درباره نجات گوریل ها، پرده برداری کرد.
نمایش رئالیتی Barbie Dream House در TLC عرضه خواهد شد، و TBS در حال بازگرداندن The Joe Schmo Show و معرفی جدید Dinner and a Movie است.
هفته کوسه نیز دوباره به دیسکاوری باز می گردد و امسال جیسون موموآ میزبان آن خواهد بود.
حتی قابلیت های بیشتر
همانطور که این شرکت برای عرضه مکس آماده می شود، یک محصول ویدیویی دیجیتال جدید – WBD Stream – نیز از این قبل در دسترس تبلیغ کنندگان قرار خواهد گرفت.
این راه حل، محصولات تبلیغاتی شرکت را از Discovery+ و HBO Max در مجموعه ای از خدمات گرد هم می آورد که در Max، Discovery+ و مجموعه کامل دارایی های ویدئویی دیجیتال WBD موجود است.
جیم کلر، EVP، فروش تبلیغات دیجیتال و تبلیغات پیشرفته، قبل از ارائه به Adweek گفت: «بسیاری از موقعیتهای ما برای تبلیغکنندگان این است که نه تنها مکس باید تماشا کند، بلکه باید خرید کند. این همان چیزی است که باید استراتژی ویدیوی شما، استراتژی پخش جریانی شما را ثابت کند.
این محصول به گونهای طراحی شده است که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا دسترسی به چندین صفحه و دستگاه را به حداکثر برسانند، و WBD Stream شامل موجودی دیجیتالی از سایتها و برنامههای تحت مالکیت و ادارهشده و مشارکتهای شخص ثالث با درج آگهی پویا است.
کلر گفت: “این یک نمایشنامه بزرگ است، اما همچنین یک نمایش هدفمند بزرگ است.”
تبلیغکنندگان میتوانند از هدفگیری مخاطب برای استفاده از دادههای داخلی یا 140 بخش مخاطب WBD استفاده کنند. WBD Stream جدا از تبلیغات برای Max و Discovery+ فروخته خواهد شد و در همه پیشنهادات OTT اجرا خواهد شد.
قبل از شروع، WBD مشارکت اندازه گیری و اسناد را با 605، ABCS Insights، Disqo، EDO، LoopMe و Pilotly برای مخاطبان خطی، دیجیتال و پیشرفته اعلام کرد.
ما در WBD، همراه با سایر بخشهای صنعت، سخت کار کردهایم تا بتوانیم میزان دسترسی و فرکانس را بشماریم. [all audiences] آندریا زاپاتا، رئیس بخش تحقیقات فروش تبلیغات، به Adweek گفت. از منظر ارز، این فقط کلیت جریان و خطی ما نیست، بلکه به نحوه هدفمند شدن و بهینهسازی بیشتر شما و در نهایت نحوه کارآمدی شما مربوط میشود.