Warner Bros. Discovery به اعتصاب نویسندگان در طول فراخوان درآمد توجه نمی کند

در حالی که اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا وارد چهارمین روز خود می‌شود و بر سرفصل‌های رسانه‌ها تسلط دارد، اخبار مربوط به این رویداد به‌طور آشکاری در تماس با درآمد سه ماهه اول شرکت برادران وارنر دیسکاوری در صبح امروز غایب بود.

هیچ یک از مدیران در این فراخوان به اعتصاب یا خطوط اعتراضی که در هر دو سواحل ایجاد شده است اشاره نکرد. و در طول بخش پرسش و پاسخ، هیچ تحلیلگری در مورد توقف سوالی نپرسید.

این یک تضاد بزرگ با فراخوان درآمد دیروز پارامونت است، جایی که مدیرعامل باب باکیش مشاهده کرد که در مذاکرات “شکاف بزرگی” بین استودیو و WGA وجود دارد و شرکت آماده می شود تا برای یک اعتصاب طولانی موافقت کند.

دیوید زاسلاو، مدیرعامل، به جای اظهار نظر در مورد اعتصاب، به شدت بر عملیات پخش جریانی شرکت تمرکز کرد، که او آن را “دیگر خونریزی نمی کند” توصیف کرد. به گفته مدیرعامل، تجارت استریم تا پایان سال 2023 در ایالات متحده سودآور خواهد بود – یک سال زودتر از برنامه.

استریم این شرکت 50 میلیون دلار سود داشته است، یک چرخش نسبت به زیان های متوالی، از جمله کاهش 217 میلیون دلاری تا پایان سال گذشته. اگرچه استریمینگ سودآور شد، اما شرکت در مجموع ۱.۱ میلیارد دلار ضرر کرد.

زاسلاو با توصیف این سه ماهه به عنوان یک چرخش معنادار گفت: “ما نسبت به مسیری که در آن قرار داریم احساس خوبی داریم.”

پیش از راه‌اندازی مجدد Max در 23 مه – پیشنهاد ترکیبی جدید HBO Max و Discovery+ این شرکت – تجارت DTC 1.6 میلیون مشترک جهانی اضافه کرد و به 97.6 میلیون نفر رسید.

محرک های رشد قابل توجه شامل موفقیت The Last of Us و فصل آخر Succession بود.

زاسلاو همچنین خاطرنشان کرد که WBD “به طور فعال” روی افزودن اخبار و ورزش به Max در طول زمان کار می کند.

با نزدیک شدن به هفته اولیه در اواسط ماه مه، Zaslav به پلتفرم های تبلیغاتی، مجموعه ورزشی و فهرست اخبار شرکت به عنوان نقاط اصلی فروش اشاره کرد.

اخبار، به ویژه، نقش مهمی در پیشبرد بازی خواهد داشت.

زاسلاو گفت: “با شروع چرخه ریاست جمهوری، ما رشد واقعی CNN را پیش بینی می کنیم، و فروش زیادی در سالن های شهر، مسابقات مقدماتی و همایش ها خواهیم داشت.”