علیرغم اینکه شرکت های تلویزیونی متصل تنها چند سال در NewFronts بودند، برندهایی مانند Vizio به بخش غالب گفتگوهای سالانه تبدیل شده اند.
این شرکت در سال گذشته با تبلیغکنندگان تحت تأثیر قرار گرفت و Vizio مذاکرات اولیه خود در سال 2023 را در اکتبر به پایان رساند و بیش از 200 میلیون دلار تعهدات را تضمین کرد که 100 درصد افزایش داشت.
بنابراین امسال، پیش از رویداد بعدازظهر دوشنبه IAB NewFronts در پن 1 نیویورک، آدام برگمن، مدیر گروه تبلیغات و فروش داده Vizio، به Adweek گفت که این شرکت قرار است سر و صدای زیادی به پا کند.
برگمن گفت: «در سه سالی که در چرخه NewFronts محاصره شدهایم، تجارت تبلیغات ما با نرخهای تصاعدی رشد کرده است. “و ما یک صندلی روی میز به دست آورده ایم.”
نمایشگاه امسال ارائههایی از چندین مدیر اجرایی Vizio، از جمله گفتگو با بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ویلیام وانگ، ارائه خواهد شد. علاوه بر این، رهبر این شرکت نگاهی اجمالی به پیشرفتهای آینده در راه خواهد داشت.
ما در مورد تاریخچه Vizio، چگونگی صحبت خواهیم کرد [Wang] این تجارت را به عنوان یک شرکت رسانه ای متعلق به اقلیت آغاز کرد. برگمن گفت: این لحظه بزرگی برای ما است که در مورد اینکه چگونه چشم انداز را تغییر داده ایم و چگونه تبلیغ کنندگان در مورد دستگاه ها فکر می کنند صحبت کنیم.
سلام محتوای برند
اگرچه Vizio سالها حمایت مالی و ادغامهایی را بر روی پلتفرم خود داشته است، مانند ادغام TurboTax با مرکز بازی بزرگ/سوپر بول یا حمایت پیشروی کانال DIY Vizio House، این شرکت در حال ورود به موج محتوای مارکدار است.
این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای راه اندازی استودیوی محتوای برند Vizio (VBCS) است. این واحد تجاری جدید، محتوای جدیدی را برای بینندگان و راههای جدیدی را برای برندها به ارمغان میآورد تا دلارهای خود را سرمایهگذاری کنند.
برگمن گفت: “کل کسب و کار تبلیغات حول محور قرار دادن محصول ساخته شده است، اما ما چند جنبه کلیدی از رویکرد خود داریم که فکر می کنیم متمایز هستند.”
Vizio Ads همچنین میتواند این محتوای یکپارچه با نام تجاری را به صفحه اصلی خود بیاورد، به این معنی که محتوای مارک برتر میتواند جایگاه برجستهای در پلتفرم خود داشته باشد.
این شرکت برای اولین بار مدل جدید را با سری چهار قسمتی 3 Pointers آزمایش کرد که شامل Casey Webb از Food Network بود و توسط BetMGM ارائه شد. بر اساس دادههای داخلی که نشان میدهد 42 درصد از مخاطبان Vizio «غذاخور» هستند و 75 درصد عاشق ورزش هستند، این شرکت نمایش را در زمان مارس Madness و پلیآف NBA راهاندازی کرد.