یوتیوب NewFronts را با قالب‌های تبلیغات کوتاه جدید راه‌اندازی می‌کند

یوتیوب از ارائه NewFronts خود در روز دوشنبه در نیویورک برای به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از قالب های تبلیغاتی جدید در دسترس در Shorts، رقیب خود یعنی TikTok، استفاده کرد.

این پلتفرم همچنین در حال گسترش تبلیغات دسترسی ویدیویی خود به Shorts است. کریستن اوهارا، معاون نمایندگی و راه‌حل‌های برند YouTube، به Adweek گفت: این قالب از هوش مصنوعی برای به حداکثر رساندن دسترسی به یک نام تجاری تا حد امکان کارآمد از طریق ترکیبی از قالب‌ها مانند تبلیغات قابل رد شدن و تبلیغات 6 ثانیه‌ای استفاده می‌کند. کمپین های دسترسی ویدیویی برای افزایش آگاهی از برند در نظر گرفته شده است.

قبلاً، تبلیغ‌کنندگان می‌توانستند از طریق قالب‌های تبلیغاتی عملکرد محورتر، از جمله کمپین‌های نصب برنامه، حداکثر عملکرد و کمپین‌های اکشن ویدیویی، به موجودی Shorts دسترسی داشته باشند، که برای افزایش فروش آنلاین و سرنخ‌ها در نظر گرفته شده است.

YouTube همچنین در حال گسترش تبلیغات دسترسی به محیط درون فید – در فید اصلی شرکت و در جستجو است.

این شرکت در حال گسترش YouTube Select به Shorts است، ابزاری که در آن تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بین بسته‌های محتوایی که توسط یوتیوب انتخاب می‌شوند، یکی را انتخاب کنند.

اوهارا گفت: “محصول منتخب دائماً محبوب ترین ها را تازه می کند.” “این یک بسته محتوای ممتاز برای تبلیغ کنندگان در YouTube است.”

در مقابل محتوای منتخب یوتیوب، این شرکت در حال افزودن شکافی از موجودی است که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که اولین ویدیویی را که بیننده هنگام شروع یک جلسه پیمایش روی شلوارک می‌بیند، خریداری کنند. TikTok نسخه خود را از این فرمت ارائه می دهد که در بین تبلیغ کنندگان محبوب است.

به گفته سخنگوی یوتیوب، این قالب فقط برای شروع ویدیوهای منتخب YouTube در دسترس خواهد بود، اما بعداً به طور گسترده‌تری گسترش خواهد یافت.

قبل از اطلاعیه ها، شورت های یوتیوب شتاب بیشتری به دست آورده اند.

شرکت مادر آلفابت در تماس درآمد سه ماهه چهارم خود اعلام کرد که این محصول روزانه 50 میلیارد بازدید داشته است که در مقایسه با 30 میلیارد در سه ماهه اول سال 2022 افزایش داشته است. علاوه بر این، در تماس درآمد هفته گذشته، این شرکت اعلام کرد تعداد کانال های آپلود شده به شورت در سال 2022 بیش از 80 درصد رشد کرد.

YouTube از طریق اشتراک درآمد در فوریه، Shorts را برای سازندگان قابل درآمدزایی کرد.

با این حال، گوگل با همان بادهای معکوس اقتصادی روبرو بوده است که صنعت تبلیغات گسترده تر را گرفتار کرده است. هفته گذشته گوگل دومین کاهش متوالی درآمد تبلیغاتی خود را گزارش کرد. درآمد تبلیغات YouTube در سه ماهه اول سال 2023 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2.6 درصد کاهش یافت.