Sunwink جذاب ترین بخش فروشگاه مواد غذایی شما را تغییر می دهد


هدف Sunwink این است که بخش گیاهی خواربارفروشی شما را به اغوا کننده ترین فضایی که می خواهید در آن خرید کنید تبدیل کند. جردن شنک و الیزا گانش در حالی که اشتیاق به سلامتی و تندرستی دارند، برای تغییر فضای غذا و نوشیدنی با ایجاد Sunwink همکاری کردند. . ماموریت آنها ایجاد محصولاتی با انرژی گیاهی بود که نه تنها برای سلامتی شما بهتر هستند بلکه دسترسی به آنها آسان است. Sunwink از طریق اولین کمپین خود “وقتی سلامتی غیرممکن است، به گیاهان بچسب” فضای سلامتی را با طنز اشباع می کند. هدف اصلی همیشه کمک به مصرف کنندگان بوده است تا احساس کنند که سلامتی هرگز نباید استرس زا و همیشه فراگیر باشد.

کسب و کار بازاریابی

از دست نده کسب و کار بازاریابی پادکست شامل مدیران پیشرو c-suite که بینش هایی را در مورد اهمیت استفاده از روابط متقابل بازاریابی، مالی، فناوری، منابع انسانی و اتاق هیئت مدیره برای هدایت رشد کسب و کار به اشتراک می گذارند. تنظیم کنید.