اسنپ در ارائه امروز خود در NewFronts مجموعهای از راهحلهای تبلیغاتی جدید را برای بازاریابان در سراسر پلتفرم، در کنار فرصتهای مشارکت محتوا برای برندها و سازندگان، اعلام کرد.
اکنون، از طریق ارائه جهانی جدید First Story، تبلیغکنندگان میتوانند اولین آگهی اسنپ یا تبلیغ ویدیویی را بین Friend Stories رزرو کنند.
این شرکت گفت که رزرو اولین اسنپ تبلیغ یک ویژگی بسیار درخواست شده توسط تبلیغ کنندگان است و تخمین زده می شود که هر روز به 50 میلیون نفر بالقوه در ایالات متحده برسد. شرکای اولیه آن شامل برندهایی مانند لویی ویتون و برادران وارنر هستند، دومی اولین تصاحب جهانی را برای ویژگی آتی فلش اجرا خواهد کرد.
راهحلهای تبلیغاتی جدید اسنپ پس از برآورد درآمد سهماهه اول این شرکت از یک میلیارد دلار، که 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت، ارائه میشود. اسنپ سه ماهه را با 989 میلیون دلار به پایان رساند. این شرکت به کاهش تغییرات حریم خصوصی اپل اشاره کرد که جمع آوری داده ها برای تبلیغات هدفمند را به چالشی برای تبلیغ کنندگان تبدیل کرد. در این رابطه، مدیر عامل آن، ایوان اشپیگل، در بیانیه ای گفت که اسنپ در حال کار بر روی “پیشرفت های قابل توجه” در پلتفرم تبلیغاتی خود برای کمک به افزایش بازگشت سرمایه برای شرکای تبلیغاتی خود است.
راب ویلک، رئیس جدید آمریکای اسنپ، گفت: «ما در شش ماه گذشته سرمایهگذاریهای استراتژیک بسیار بزرگی انجام دادهایم که همگی با هدف افزایش ارزش برای مشتریانمان طراحی شدهاند.
اسنپ همچنین از راه اندازی تبلیغات در Spotlight، خیابان سرگرمی این پلتفرم برای محتوای تولید شده توسط کاربران خبر داد. بیش از 350 میلیون اسنپ چت هر ماه محتوای Spotlight را تماشا می کنند و تبلیغ کنندگان می توانند مکان های خود را در Spotlight از طریق مدیر تبلیغات اسنپ چت مدیریت کنند.
به گفته این شرکت، اسنپ محتوای Spotlight را قبل از انتشار برای مخاطبانش تعدیل می کند تا خطر نمایش تبلیغات در کنار اطلاعات نادرست، سخنان مشوق نفرت یا سایر محتوای بالقوه مضر را کاهش دهد. در همین حال، بر اساس گزارش Q-1 اسنپ، کل زمان صرف شده برای تماشای محتوای Spotlight بیش از 170 درصد سال به سال افزایش یافته است.
نینا میشکین، مدیر و رئیس استراتژی برند در شرکت اسنپ گفت: «ارزش اسنپ چت فراتر از دسترس است. مخاطبان به آن توجه می کنند. این همان چیزی است که باعث میشود کره چشم و تأثیرگذاری بر آن تأثیر بگذارد.»
این شرکت همچنین در حال آزمایش لینک های حمایت شده در ربات چت هوش مصنوعی خود، هوش مصنوعی من است تا محتوای مرتبط بیشتری را به کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال، اگر شخصی با هوش مصنوعی من در مورد یک بازی ویدیویی صحبت می کند، یک خرده فروش می تواند پیوند حمایت شده برای یک بازی مشابه را در چت بات به اشتراک بگذارد.
با این حال، به نظر می رسد که ابزار هوش مصنوعی اسنپ به دلیل نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی، یک ویژگی نامطلوب است. تجزیه و تحلیل مشاوران امنیت سایبری CloudTech24 نشان داد که جستجوی Google برای “حذف اسنپ چت” 488٪ منفجر شده است. پس از اینکه غول رسانههای اجتماعی ویژگی هوش مصنوعی من را به همه حسابهای کاربری معرفی کرد، در سراسر جهان. جستجو برای “چگونه حساب اسنپ چت را حذف کنیم” در هفته آخر ماه آوریل در سطح جهانی 70 درصد افزایش یافت.
یکی از سخنگویان CloudTech24 از طریق ایمیل به Adweek گفت: «ویژگی هوش مصنوعی من از دادههایی استفاده میکند که اسنپ چت در مورد هر کاربر جمعآوری میکند تا تعاملات آن بیشتر شبیه به مکالمه با یک دوست باشد. این یافتهها بینشی چشمگیر از افزایش سرسامآور کاربران اسنپچت ارائه میدهد که به دنبال لغو حسابهای خود از سراسر جهان هستند و بسیاری ادعا میکنند که این ویژگی جدید نقض حریم خصوصی است.