نیلسن و آینده سنجش تلویزیون

همه ما برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را داریم، و به نظر می رسد هر سال یک سریال موفق جدید برای اضافه کردن به لیست تماشای ما وجود دارد. این روندها به خصوص برای بازاریابان چه معنایی دارند؟

برای دهه‌ها، نیلسن مکانی بود که تبلیغ‌کنندگان و بازاریابان می‌توانستند برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود از طریق درک چگونگی بهینه‌سازی محتوا برای آن‌ها روی آورند.

در این قسمت از Young Influentials، کالین دنیلز، سردبیر و مجری دیجیتال Adweek با عمران هیرانی، مدیر کل Nielsen Scarborough می‌نشیند. Hirani ملاحظات کلیدی را برای بازاریابان به اشتراک می‌گذارد که هنگام ارزیابی پلتفرم‌های رسانه‌ای نوظهور برای استراتژی‌های بازاریابی و اینکه چگونه برندها می‌توانند ارتباطات معتبری برای تقویت مأموریت خود برای مخاطبان کلیدی ایجاد کنند، به اشتراک می‌گذارد.

قسمت جدید را در زیر پخش کنید، یا گوش دهید و در پادکست های اپل، اسپاتیفای، استیچر یا iHeartRadio مشترک شوید.