نام تجاری سیب سیب بریتانیایی Frosty Jack’s احتمالاً به عنوان یک محصول “پریمیوم” توصیف نمی شود، با این حال، مالک آن Aston Manor Cider قصد دارد با مرتبط کردن خود با یک سلبریتی، آن را تا حدی لوکس تر کند، حتی اگر آن فرد مشهور در لیست Z باشد.
این برند 26 ساله سیب سیب اولین کمپین تبلیغاتی تلویزیونی خود را به رهبری هانس هاندرسون، “مشهورترین” مدل دست مشهور جهان منتشر کرد.
این کمپین طنز چند کاناله که توسط McCann Birmingham ایجاد شد، که برای اولین بار در سال 2014 قرارداد را برنده شد، در سراسر بریتانیا اجرا می شود و هاندرسون در حالی که در حال تبلیغ Frosty Jacks است، برخی از روزهای شکوه حرفه خود را زنده می کند.
گریس آنتونی، مدیر بازاریابی برند در استون مانور سیدر، توضیح داد: «به دنبال موفقیت کمپین ما «Straight Outta Crumpton» توسط McCann Birmingham در تابستان گذشته، استون مانور مجبور شد این دسته را بیشتر مختل کند – این بار از طریق Frosty Jack. ”
این برند گفت که تصمیم گرفته است از استخدام یک تایید کننده مشهور پرهزینه برای انتقال پس انداز به مشتریان خود صرف نظر کند.
آنتونی ادامه داد: «جهان مملو از مقادیر بیپایان تأییدیههای پرهزینه و پرهزینه افراد مشهور است. بنابراین میخواستیم با ساختن عجیبترین و معروفترین افراد غیرسلبریتی دنیا کمی مسخره کنیم و چه راهی بهتر از یک مدل دستی مرموز!»
با رسانههایی که توسط UM Birmingham اداره میشود، این کمپین یکپارچه از طریق شبکههای اجتماعی، YouTube، VOD و مکانهای خارج از خانه در سراسر بریتانیا در کنار مطبوعات تجاری اجرا میشود.
آدام بودفیش، مدیر خلاق اجرایی McCann Birmingham افزود: “Frosty Jack’s همه چیز سرگرم کننده و مقرون به صرفه است، بنابراین ما می خواستیم کاری غیرمنتظره انجام دهیم و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که مشتریان می توانند در مصرف سیب خود صرفه جویی کنند.” «یک چهره جدید برای این برند کافی نبود، بنابراین همه چیز در جستجوی جایگزین بود. هانس هاندرسون مقداری طنز بسیار مورد نیاز را به مقوله (و اکران) بیاورد بدون اینکه برچسب قیمتی برای تایید یک سلبریتی داشته باشد.”