درست یک روز قبل از راه اندازی Max Discovery’s Warner Bros، پارامونت تاریخ عرضه سرویس استریم ادغام شده خود را اعلام کرد.
خط بالایی
برنامه جدید Paramount+ با برنامه Showtime در 27 ژوئن به ایالات متحده می آید و تمام محتوای موجود Paramount+ را با مجموعه های برتر Showtime ترکیب می کند.
بین خطوط
هزینه طرح پریمیوم 11.99 دلار در ماه خواهد بود که یک افزایش 2 دلاری به سطح Premium Paramount+ موجود است. رده ضروری نیز شاهد افزایش قیمت خواهد بود و 1 دلار در ماه به 5.99 دلار افزایش می یابد. این طرح شامل محتوای Showtime نخواهد بود.
قیمت گذاری جدید همچنین از 27 ژوئن در پلتفرم های پارامونت اجرا خواهد شد و ممکن است در کانال های شریک کمی متفاوت باشد.
تام رایان، رئیس و مدیر اجرایی پارامونت استریمینگ در بیانیهای گفت: تابستان امسال، Paramount+ رسماً به خانه استریم برای Showtime تبدیل میشود و پیشروی ما را در کل خدمات خانگی ارتقا میدهد. “با ادغام پریمیوم Showtime و نمونه کارها مورد تحسین منتقدان با لیست گسترده و محبوب این سرویس، همه با قیمت رقابتی، ما Paramount+ را به عنوان سنگ بنای استریمینگ مستحکم خواهیم کرد.”
پارامونت قصد دارد تا پایان سال برنامه Showtime را غروب کند و همچنین کانال خطی را تغییر نام دهد.
این آخرین ادغام در فضای پخش است، با برادران وارنر دیسکاوری تصمیم گرفت تا Discovery+ را با HBO Max فردا ادغام کند. با این حال، بر خلاف Showtime، Discovery+ یک برنامه مستقل باقی خواهد ماند.
خط پایین
این اطلاعیه درست پس از پایان هفته اولیه منتشر می شود. با این حال، پارامونت ترجیح داد از سنت چندین دهه ارائه خود در کارنگی هال صرف نظر کند و در عوض میزبانی از یک سری شام مشتریان را به جای یک رویداد بزرگتر انتخاب کرد.
تا کنون، این شرکت میگوید که این استراتژی نتیجه داده است.
مدیر عامل باب باکیش در اوایل این ماه به سرمایه گذاران گفت: “ما در قالب جدیدی هستیم که به شدت با مشتریان ما در اتاق طنین انداز شد.” این با مدل قدیمی یک رویداد ارائه بزرگ و سپس یک مهمانی بزرگ در تضاد است – دیگر واقعاً مؤثر نیست.»