L’Oréal Garnier در جدیدترین کمپین خود در منطقه نوردیک از فناوری واقعیت افزوده استفاده می کند.
کمپین #GarnierVitC راه اندازی سرم شب تقویت کننده براقیت ویتامین C این برند را تبلیغ می کند. به عنوان بخشی از این کمپین، کاربران اینستاگرام می توانند فیلتر واقعیت افزوده موجود در نمایه @garniernordics را امتحان کنند که به آنها امکان می دهد محصول را به صورت مجازی در فضایی شبیه به اسپا مشاهده کنند.
لیندا قاباین، مدیر برند اجتماعی نوردیک در Garnier Nordics، گفت: «این کمپین یک حرکت واقعی برای ما در تلاشهای بازاریابی خالق است. با سرمهای جدیدمان، ما واقعاً میخواستیم تجربه را بررسی کنیم و مصرفکنندگان را قادر کنیم که مزایای آن را حتی به صورت مجازی ببینند. علاوه بر کشف راههای جدید برای جذب مخاطبان، حمایت همچنان یک کانال بازاریابی مهم برای گارنیر است و بنابراین ما با طیف متنوعی از سازندگان برای ایجاد مکالمات معنادار و دهان به دهان مثبت پیرامون فیلتر و سرمهای جدید شریک شدهایم.
وقتی فیلتر فعال میشود، کاربران اینستاگرام میتوانند یک «اتاق» AR «Vitaverse» را در فضای مقابل خود بر روی صفحه نمایش دستگاه خود قرار دهند و سپس در دنیای واقعی به جلو بروند تا وارد فضای دیجیتال شوند. در آنجا، آنها می توانند یک بطری از سرم تقویت کننده درخشندگی Garnier را در مرکز اتاق مشاهده کنند. آنها همچنین میتوانند روی صفحه ضربه بزنند تا بین صحنههای روز و شب جابهجا شوند، در حالی که صحنه شب بطری را به سرم شب Glow Boost تغییر میدهد.
این فیلتر در کنار آژانس اینفلوئنسر Billion Dollar Boy، استودیوی طراحی 099 Creative و آژانس فناوری خلاق Weald Creative ایجاد شده است. در حالی که هدف کمپین #GarnierVitC مصرف کنندگان در دانمارک، فنلاند، سوئد و نروژ است، مردم در سراسر جهان می توانند با مراجعه به نمایه اینستاگرام Garnier Nordics، فیلتر AR را امتحان کنند.
برای این کمپین، 10 سازنده محتوای محلی محتوایی را به اشتراک می گذارند که مزایای محصول را برجسته می کند و کاربران را تشویق می کند فیلتر AR را امتحان کنند.
توماس والترز، مدیرعامل اروپا و یکی از بنیانگذاران Billion Dollar Boy، افزود: «گارنیر با راهاندازی اولین کمپین فیلتر AR خود به نوآوری ادامه میدهد و ما خوشحالیم که در اجرای خلاقانه نقش داشتهایم. ما میخواستیم فیلتری ایجاد کنیم که به کاربر بینش عمیقتری نسبت به سرمهای روز و شب بدهد و در عین حال سروصدا در مورد راهاندازی محصول ایجاد کند و قابلیت صحبت ایجاد کند. راه اندازی Vitaverse در زمان افزایش تعامل مصرف کننده با فناوری VR و AR انجام می شود و واقعاً به افزایش تعامل مصرف کننده با نام تجاری کمک می کند. با توجه به تعامل برخی از سازندگان برجسته شمال اروپا با دنیای فراگیر برای تقویت دسترسی، کمپین #GarnierVitC نمونه دیگری از این است که چگونه اقتصاد سازندگان دائماً در حال تحول و ادغام با طیف گستردهتری از کانالهای بازاریابی است.