کیفیت هنر هوش مصنوعی اغلب با خلاقیت متنی که برای تولید آن استفاده می شود تعیین می شود. Absolut و Ogilvy Canada از بارمنهای کانادایی در این فرآیند استفاده کردند و از آنها خواستند ویژگیهایی که محلههایشان را خاص میکند و سپس مفاهیمی مانند «خلاقیت» و «وینتاژ» را به مواد تشکیل دهنده کوکتلهای تولیدشده با هوش مصنوعی تبدیل کردند.
کارولین بیگلی، معاون بازاریابی در Corby Spirit and Wine که نماینده Absolut در کانادا است، گفت: ظهور هوش مصنوعی “فرصتی منحصر به فرد برای اتخاذ یک رویکرد جدید برای مخلوط کردن کوکتل ها ارائه کرد.”
او به Adweek گفت: «ما به پیشبرد مرزهای خلاقانه و یافتن راههای جدید برای ابراز وجود اعتقاد داریم.
کمپین “محله خود را با هم مخلوط کنید” تصاویری را برای 22 محله در بازارهای کلیدی در سراسر کشور، مانند The Junction در تورنتو و محله چینی ویکتوریا ایجاد کرد.
بیگلی ادامه داد: «کانادا محله ها و جوامع متنوع زیادی دارد. ما میخواستیم این کمپین بیش از حد محلی باشد، این تنوع را جشن بگیرد و برای مصرفکنندگان کانادایی احساس نزدیکی داشته باشد. برای چندین دهه، Absolut شهرهای مختلف را جشن گرفته است، و ما ایده گسترش آن را به نمایندگی های محلی بیشتر دوست داشتیم – همه با یک هدف شخصی تر کردن Absolut برای مردم و مکان هایی که آنها زندگی می کنند.”
Absolut هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی را گرفت و آن را به بارمنها بازگرداند تا دستور العملهای کوکتل و ماکتهای شبیه به تصاویر را توسعه دهند. به عنوان مثال، هوش مصنوعی یک نوشیدنی آبی روشن تولید کرد تا ترکیبات اصلی شهر، طبیعت وحشی، ماجراجویی و زیبای مرکز شهر ونکوور را نشان دهد، و یک متصدی بار دستوری برای ترکیب Absolut با کوراسائوی آبی، زغال اخته و آب نارگیل ارائه کرد.
بیگلی گفت: «هر محله ترکیب خاص خود را دارد که آن را خاص میکند، که قلمروی غنی را برای کاوش و تعامل با مصرفکنندگان به ما ارائه میدهد. ما همچنین از ایده واقعی واقعی ساختن آن زمان با بارمنها برای تبدیل کوکتلهای هوش مصنوعی بصری به واقعیتی خوشمزه، بسیار خوشمان آمد.»