برای افزایش تجربه خرید در فروشگاه، زنجیره مواد غذایی Kroger با شرکت فناوری Cooler Screens همکاری کرد تا صفحه نمایش های هوشمند دیجیتال را به 500 فروشگاه خود در سراسر ایالات متحده برساند.
این صفحه نمایش ها جایگزین درب های سنتی یخچال و فریزر در فروشگاه های پشتیبانی می شوند. صفحه نمایش ها یک پوشش دیجیتالی در مقابل محصولات فیزیکی قرار می دهند و اطلاعات مربوط به رژیم های غذایی مختلف، نیازهای بهداشتی، بودجه و موارد دیگر را در اختیار خریداران قرار می دهند. صفحه ها همچنین تبلیغات متنی را نشان خواهند داد.
این راه اندازی به دنبال یک آزمایش سه ساله با صفحه نمایش خنک کننده است که برای بهبود تجربه مشتری در فروشگاه با رسانه های تعاملی و تجارت دیجیتال طراحی شده است.
کارا پرات، معاون در Kroger Precision Marketing، گفت: “ما در مورد این همکاری مستمر هیجان زده هستیم زیرا چشم انداز ما را برای آینده رسانه های خرده فروشی گسترش می دهد و به برندها یک اهرم بازاریابی قدرتمند دیگر در فروشگاه ارائه می دهد.”
Cooler Screens گفت که پلتفرم تبلیغاتی آن به بیش از 90 میلیون بیننده ماهانه در چندین خرده فروش در سراسر کشور می رسد. پیش بینی می شود این پلتفرم در اوایل سال 2024 به بیش از 200 میلیون بیننده ماهانه برسد.
آرسن آواکیان، بنیانگذار و مدیر عامل Coolor Screens، گفت: “ما متواضع هستیم که همسویی استراتژیک خود را با Kroger گسترش دهیم، که در رسانه های خرده فروشی پیشگام است و در استفاده از بینش مصرف کنندگان در رتبه دوم قرار دارد.” “و مانند کروگر، ما از بینش مصرف کننده برای ایجاد یک برد سه گانه برای مصرف کنندگان، برندها و خرده فروش استفاده می کنیم.”