باکاردی در جدیدترین کمپین خود برای تابستان با AR می رقصد

باکاردی مردم را تشویق می کند تا از فصل تابستان آینده از طریق کمپین “آنچه را که شما را حرکت می دهد را انجام دهید” بهترین استفاده را ببرند، که در ماه ژوئن آغاز می شود.

این کمپین در 8 ژوئن با یک تجربه پاپ‌آپ اسپیکر Bacardi x Stadium Goods در نیویورک راه‌اندازی می‌شود که به شرکت‌کنندگان بالای 21 سال اجازه می‌دهد کالاهایی با نسخه محدود از همکاری Bacardi x Stadium Goods خریداری کنند، به موسیقی گوش دهند، کوکتل‌های باکاردی و موارد دیگر را امتحان کنند. . Stadium Goods بازاری برای کفش‌های کتانی و لباس‌های خیابانی است. شرکت در این رویداد رایگان خواهد بود و بلیت ها اکنون در Eventbrite در دسترس هستند.

شرکت‌کنندگان در این تجربه پاپ‌آپ، کفش‌های رقص NFT، یک پوشیدنی دیجیتالی که با مشارکت جف استیپل (بنیان‌گذار برند لباس‌های خیابانی استیپل) و استودیو web3 Kollectiff ساخته شده است، رایگان دریافت خواهند کرد. از آنجایی که شرکت‌کنندگان با عناصر مختلف در فروشگاه خرده‌فروشی پاپ‌آپ تعامل دارند، می‌توانند NFT خود را سفارشی کنند و همچنین این شانس را خواهند داشت که کفش‌های کتانی دیجیتال خود را به یک جفت فیزیکی تبدیل کنند که در اواخر سال 2023 برای آنها ارسال می‌شود.

تصویر
باکاردی

لیلا میگنونی، رئیس جهانی ارتباطات بازاریابی برند در باکاردی می‌گوید: «روح باکاردی همیشه روحیه ابراز وجود، بدون قضاوت، و البته آماده رقصیدن بوده است. “همه جنبه های همکاری ما برای گرد هم آوردن افراد طراحی شده است، و بافت همبند بین رام نمادین ما و جامعه کفش های کتانی را در بر می گیرد تا الهام بخش حرکت در هر دو مفهوم فیزیکی و احساسی باشد.”

پس از پاپ آپ، باکاردی تجربه جشنواره کاسا باکاردی خود را به مجموعه ای از جشنواره های تابستانی از جمله گوورنر بال در نیویورک، لولاپالوزا در شیکاگو، زندگی زیبا در لاس وگاس، پاروکاویل در آلمان، جشنواره لولندز در هلند و غیره خواهد آورد. . بازدیدکنندگان کازا باکاردی به کوکتل ها، کالاهای منحصر به فرد و فرصت های بیشتری برای سفارشی کردن کفش های رقص NFT دسترسی خواهند داشت.

به عنوان بخشی از این کمپین تابستانی، باکاردی با اسنپ همکاری کرد تا یک لنز واقعیت افزوده باکاردی «آنچه را به حرکت در می‌آورد» بسازد که در پاپ‌آپ اسپیکر Bacardi x Stadium Goods از طریق فناوری AR Mirror اسنپ به نمایش درخواهد آمد. اواخر تابستان امسال، این لنز در برنامه Snapchat برای همه افراد 21 سال به بالا در دسترس خواهد بود. این لنز آهنگی به نام Siéntelo از اولین EP اصلی باکاردی را ارائه خواهد کرد که برای گوش دادن در Spotify نیز در دسترس است. همانطور که کاربران در دنیای واقعی حرکت می کنند، لنز با حرکات آنها سازگار می شود.