تبلیغات گوگل برای ایجاد رقابت بین برندها ساخته شده است و به آنها امکان می دهد بالاتر از سایر شرکت هایی که در نتایج جستجوی بخش خود فعالیت می کنند تبلیغ کنند.
باشگاههای زنجیرهای لندن Gymbox برای جدیدترین کمپین خود به پلتفرم جستجو روی آورده است و سایر باشگاههای تناسب اندام مانند Virgin Active و PureGym را با ربودن موقعیت جستجوی آنها با کپی متناسب با مرجع ورزشگاههای رقیب خاص هدف قرار داده است.
نام تجاری چالش در حال حاضر 10 مکان در سراسر لندن دارد، اگرچه در سال های اخیر شروع به ارائه کلاس های خانگی مجازی و درخواستی کرده است.
اکنون، هرکسی که بهدنبال باشگاههای ورزشی آنلاین است، پاسخهای گستاخانه Gymbox را مانند این در جستجوی ClassPass پیدا میکند که میخواند: «به Gymbox بپیوندید و دیگر هرگز از کلاس رد نخواهید شد»، در حالی که کسانی که Virgin Active را جستجو میکنند، این پاسخ را در بالا میبینند: “Gymbox: ایده آل برای اولین بار و سادیست های فصلی به طور یکسان.”
روری مکانتی، مدیر بازاریابی Gymbox، در بیانیهای گفت: «چه کسی میگوید ثبتنام در یک باشگاه باید یک کار طاقت فرسا باشد؟ ما به هر کسی که به دنبال پیوستن به یک باشگاه ورزشی است یادآور میشویم که Gymbox مکانی است که میتوانید در حین ورزش کمی سرگرم شوید. و اگر بتوانیم در طول مسیر به هزینه رقبایمان لبخند کوچکی بزنیم، پس چه ضرری دارد؟»
مک انتی ادامه داد: «بیایید با آن روبرو شویم – PPC [pay-per-click] می تواند کمی ملایم باشد و همه چیز در مورد بازاریابی عملکرد باشد. ما بهعنوان پادزهر ورزشهای کسلکننده، کارها را به گونهای متفاوت انجام میدهیم، بنابراین فکر میکنیم که کمی اوضاع را به هم بزنیم!»