صاحبان کروک ها به یکی از دو روش کفش های خود را می پوشند – تغییر یکپارچه از “حالت ورزشی” به “حالت آرام” با حرکت دادن بند روی پاپوش ها به جلو یا عقب. این برند اکنون در حال گسترش این ایده به دنیای بازی است، زیرا قصد دارد پایگاه بین المللی طرفداران خود را به طور مجازی از طریق مشارکت با Minecraft افزایش دهد و تجربه واقعیت افزوده (AR) را ارائه دهد. این بازی دارای حالت های گیم پلی دوگانه “ورزش” و “سرد” است که به ترتیب نشان دهنده هر دو برند Minecraft و Crocs است.
بازی “Choose Your Mode” در پایان فوریه منتشر شد، اما با اضافه شدن AR، اکنون قصد دارد محصولات فیزیکی Crocs را با یک محیط دیجیتالی پیوند دهد، به این معنی که بازی را می توان با اسکن یک جفت خاص و مارک دار راه اندازی کرد. کروکس با استفاده از گوشی هوشمند این تجربه از طریق AR در 16 می قابل دسترسی است، با حالت سرد کاربر را به دنیای بازی آرام بر اساس حالت خلاقانه Minecraft می برد، در حالی که حالت ورزش بازیکنان را به یک محیط مبتنی بر حالت بقا می برد که در آن باید از گدازه های اطراف دوری کنند.
این کمپین توسط Gravity Road توسعه داده شد و هم ویژگی های Minecraft و هم فناوری AR برای اولین بار در طراحی کفش گنجانده شده است.
کاربران میتوانند با مراجعه به ChooseYourMode.net و اسکن جفت کفشهای Minecraft X Crocs خود دسترسی داشته باشند—نسخه ویژه کفشهایی که دو طلسم جیبیتز به سبک Minecraft را در کنارههای خود دارند.
اینها در اندازههای هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان موجود است و میتوانید از طریق سایت تجارت الکترونیک Crocs خریداری کنید.
خود بازی AR توسط استودیو خلاق Powster توسعه و ساخته شده است، در حالی که تجربه WebAR از دیوار هشتم است، با استفاده از طبقه بندی تصاویر Tensorflow، که باعث می شود تصویر Minecraft Creeper قفل دو حالت را باز کند.
کیتی پنزا، مدیر بازاریابی Minecraft در بیانیه ای گفت: همکاری ما با Crocs از خلاقیت، ابراز وجود و ماجراجویی الهام گرفته شده بود و هدف ما گرد هم آوردن جوامع Minecraft و Crocs به روش های جدید و فراگیر بود که شکاف را پر کند. بین تجربیات دیجیتال و دنیای واقعی.»