Crocs شما اکنون می تواند شما را به دنیای Minecraft ببرد

مارک بوید، یکی از بنیانگذاران Gravity Road، گفت که تجربه AR نشان دهنده “گامی نوآورانه به جلو” در ادغام قلمرو فیزیکی و دیجیتال است تا طرفداران هر دو برند را خوشحال کند.

این تجربه از طریق حساب TikTok Crocs که 981000 دنبال کننده دارد، با یک ویدیوی تبلیغاتی 30 ثانیه ای که از آغاز همکاری در پایان فوریه 490800 لایک دریافت کرده است، تبلیغ می شود. اینفلوئنسرها نیز جفت هایی برای بررسی و تبلیغ از طریق کانال های خود فرستاده شدند.

این اولین بار نیست که Crocs به فناوری AR روی آورده است. این برند در سال 2018 یک لنز اسنپ چت منتشر کرد که در 10 روز اول فعال سازی خود حدود 4 میلیون بار دانلود شد.