این درام امسال فقط مربوط به ترکیب فصل پاییز CBS نیست.
علیرغم اعتصاب جاری انجمن نویسندگان آمریکا، که در نهایت میتواند تولید بسیاری از برنامههای فیلمنامهشده را برای هفتهها یا ماهها به تعویق بیاندازد، شبکه به اندازه کافی مطمئن بود که برنامه پاییز خود را در روز چهارشنبه اعلام کند – چه این برنامهها در نهایت در پاییز شروع به کار کنند یا نه.
نکات برجسته برنامههای پربیننده اعتصاب 24-2023 این پخش کننده شامل سه درام جدید، یک کمدی جدید، برنامههای ویژه رویداد و 22 سریال بازگشتی است. علاوه بر این، Super Bowl 58 یکشنبه، 11 فوریه 2024، به صورت زنده از شبکه CBS و Paramount+ از استادیوم Allegiant در لاس وگاس، نوا پخش خواهد شد و سریال جدید جاستین هارتلی، Tracker، جایگاه مورد علاقه پس از Super Bowl را دریافت می کند.
CBS معمولاً برنامه پاییزی خود را در طول هفته اولیه، چند ساعت قبل از ارائه در سالن کارنگی خود رونمایی می کند، اما امسال، شرکت مادر پارامونت تصمیم گرفت که از هفته اولیه خارج شود و به جای آن، شام های صمیمی تری با مشتریان و شرکا برگزار کند. جان هالی، مدیر فروش تبلیغات پارامونت، پس از پایان دادن به شام های اولیه در نیویورک در اواخر آوریل، به Adweek گفت که این شرکت به هفته اول “باز نمی گردد”.
علاوه بر برنامه جدید، CBS همچنین اعلام کرده است که این شبکه به عنوان پربیننده ترین پخش کننده پربیننده در سال 2022-2023 به فعالیت خود ادامه می دهد و برای پانزدهمین فصل متوالی این افتخار را کسب می کند و طولانی ترین برد پخش تلویزیونی را که در تاریخ رکوردش را نیز حفظ کرده است، برابر می کند. توسط CBS از 1955-1970.
طبق آخرین رتبهبندیهای نیلسن تا یکشنبه، 30 آوریل، این شبکه در حال حاضر به طور میانگین 5.97 میلیون بیننده دارد که بیش از نیم میلیون بیننده از NBC (5.39 میلیون) در رتبه دوم قرار دارد.
اگرچه CBS بار دیگر بیشترین میانگین بیننده را به خود اختصاص داد، اما این تعداد کمتر از مجموع 6.26 میلیون نفر در سال گذشته است.
جورج چیکس، رئیس و مدیر اجرایی CBS در بیانیهای گفت: «برنامهنویسی CBS در سراسر سرگرمی، اخبار و ورزش همچنان برای مخاطبان در همه پلتفرمها، از جمله Paramount+، سریعترین سرویس پخش جریانی در ایالات متحده، جذاب است. “همه چیز با یک شبکه پخش برنده شروع می شود که سابقه غیرقابل انکاری در پرورش فرنچایزهای طولانی مدت و راه اندازی موفقیت های جدید در هر سال دارد.”
فقط تغییرات جزئی برنامه
با در نظر گرفتن آخرین پیروزی خود، CBS رویکرد “اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید” را در آخرین برنامه خود در نظر گرفته است.