استودیوی فناوری خلاق Beyond با راهاندازی اولین مجموعه کپسول مد Phygital «تمام چرخه» خود، در حال آزمایش تلاقی مد فیزیکی و دیجیتالی است که تا حدی به افراد این امکان را میدهد تا قبل از خرید یک هودی واقعی، یک هودی در واقعیت افزوده امتحان کنند. نسخه جهانی لباس.
این کمپین به چند مرحله تقسیم میشود که اولین مرحله آن راهاندازی یک لنز واقعیت افزوده اسنپچت در کاخ سلطنتی آمستردام است. در آنجا، کاربران می توانند آواتار مد دیجیتال Beyond به نام Onyx را با پوشیدن هودی کمپین در واقعیت افزوده مشاهده کنند.
فاز دوم به کاربران اسنپ چت این امکان را میدهد تا نسخههای مختلف هودی را از طریق یک لنز واقعیت افزوده در برنامه شبکه اجتماعی به صورت مجازی امتحان کنند. کاربران اسنپ چت می توانند این لباس را مستقیما از طریق پلتفرم اسنپ چت خریداری کنند.
این مرحله خرید کمپین تا اواسط ماه مه 2023 ادامه خواهد داشت، در این مرحله هودی فیزیکی تولید و برای خریداران ارسال خواهد شد. این لباس دارای یک تراشه NFC است که به لنز اسنپچت متصل میشود و به مالکان این فرصت را میدهد تا با انواع تجربیات واقعیت افزوده آزمایش کنند که Beyond میگوید «یک لایه مجازی به هودی فیزیکی اضافه کنید».
در نهایت، مرحله چهارم این کمپین شاهد راه اندازی لباس Ready Player Me خواهد بود که به کاربران اجازه می دهد لباس هایی از مجموعه Beyond Capsule را در آواتار خود در دنیای مجازی مختلف بپوشند. این لباس مجازی حتی اگر هودی فیزیکی کمپین را نخرند به صورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت. Ready Player Me یک پلت فرم آواتار متقابل بازی برای متاورس است.
دیوید روبوستلی، بنیانگذار و مدیر خلاق Beyond، به Adweek گفت: «واقعاً شگفتانگیز است که میبینیم چگونه فناوریهای جدید مانند واقعیت افزوده به ما اجازه میدهند تا مرزهای مد را دوباره تعریف کنیم و صنعت را به سمت عصر خلاقیت و پایداری بیحدود سوق دهیم. مجموعه Beyond 03 “phygital” به ما این امکان را می دهد که یاد بگیریم و به دنیا نشان دهیم که چگونه همه چیز در کنار هم قرار می گیرد و چه مزایایی از دیدگاه برند و مصرف کننده دارد.