WPP آمپر آژانس برندسازی سونیک را خریداری کرد

WPP برای تقویت پیشنهاد برندسازی تجربی خود، کسب و کار برندسازی صوتی Amp را خریداری کرده است که به مشاور طراحی Landor & Fitch خواهد پیوست.

با خرید این آژانس که در سال 2009 تأسیس شد، 60 کارمند آن از سراسر ایالات متحده، اروپا و آسیا به شبکه نمایندگی ملحق خواهند شد و هویت برندهایی مانند Mastercard، Mercedes-Benz، Kraft Heinz، Deloitte، Shell و General Motors را ایجاد کرده اند. .

پیشنهاد Amp به رهبری مدیر ارشد اجرایی (مدیرعامل جهانی) و بنیانگذار Michele Arnese، شامل یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Sonic Hub است که به کسب و کار اجازه می دهد تا دارایی های صوتی را برای مشتریان تجزیه و تحلیل، ایجاد و مدیریت کند تا اطمینان حاصل شود که محتوای صوتی یک نام تجاری حتی زمانی که سفارشی شده است، سازگار است. برای جذب مخاطبان مختلف

Arnese توضیح داد که با پیوستن به Landor & Fitch، به کسب و کار این فرصت داده می شود تا چارچوب طراحی Sonic و Sonic Hub خود را برای دستیابی به “یک زمینه هویت برند گسترده تر” توسعه دهد.

به گفته جین گراکتی، مدیر اجرایی جهانی Landor & Fitch، این خرید “گستره بی نظیری از قابلیت های گرافیکی، دیجیتالی، حرکتی، فیزیکی، محصول و تجربی- و اکنون صوتی” را به این تجارت ارائه می دهد.

“همچنین به ما کمک می کند تا روند طراحی قابل دسترس خود را که به سرعت در حال رشد است، تسریع کنیم. من در مورد آنچه که با هم می توانیم به دست آوریم بسیار هیجان زده هستم.

مارک رید، مدیر عامل WPP، توضیح داد: «با افزایش جریان، پادکست و رسانه های کوتاه، صدا به یک جزء حیاتی از آمیخته بازاریابی تبدیل شده است. «خرید Amp پیشنهاد ما را به مشتریان افزایش می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا تجربیاتی همهجانبه ایجاد کنند که مصرف‌کنندگان را در سطح عمیق‌تری درگیر کند و مزیت رقابتی آنها را به ارمغان بیاورد.»

WPP هنوز فاش نکرده است که آیا نام Amp حفظ خواهد شد یا خیر، آیا آژانس به پردیس های تجاری در سراسر جهان نقل مکان خواهد کرد و نقش Arnese در پیشبرد چه چیزی خواهد بود.

این سومین خریدی است که توسط WPP در ماه گذشته تکمیل شد و پیشنهاد اینفلوئنسر خود را از طریق خرید Goat و بدیهی است که یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار اجتماعی مبتنی بر فناوری مستقر در نیویورک تقویت کرد.