5 نمودار نشان می دهد که همه امیدها در مورد تغییرات آب و هوایی از بین نمی رود

تغییر اقلیم قطعا موضوعی است که نادیده گرفتن آن دشوار است.

داده‌های Getty Images نشان می‌دهد که رسانه‌ها، آژانس‌های تبلیغاتی و سایر مشتریان شرکت‌ها در حال حاضر بیشتر از گذشته درباره این موضوع بحث می‌کنند. برای مثال، جستجو برای تصاویری که خودروهای الکتریکی و گرمای شدید را نشان می‌دهند، در سال 2022 نسبت به سال 2021 افزایش یافته است.

در عین حال، تحقیقات گتی دریافته است که تصاویر مرتبط با پایداری که راه‌حل‌ها را آموزش می‌دهند یا نشان می‌دهند، قانع‌کننده‌تر از تصاویری هستند که دنیایی در آتش را ارائه می‌کنند.

به همین ترتیب، MB اشاره کرد که Landor & Fitch به مشتریان توصیه می‌کند از پیام‌های بد و غم انگیز خودداری کنند. در عوض، او گفت، برندها باید بر روی تصور آینده ای مثبت تمرکز کنند که در آن مردم گرد هم می آیند تا مشکلات خود را حل کنند.

MB گفت: «اضطراب آب و هوا واقعی است. “اگر مردم را با ترس افکنی فلج کنید، این به هیچ کس کمک نمی کند.”

در سمت مصرف کننده، خریداران نگرانی های خود در مورد تغییرات آب و هوا را با اقدام پشتیبانی می کنند.

طبق تحقیقات رندی کرونتال-ساکو، محقق ارشد مرکز استرن برای پایداری دانشگاه نیویورک، سال گذشته، کالاهای بسته بندی شده مصرفی که به عنوان پایدار به بازار عرضه می شدند، 17.3 درصد از کل خریدهای داخل فروشگاه های ایالات متحده را در سراسر این دسته به خود اختصاص دادند، به استثنای الکل و تنباکو. کسب و کار.

این رقم زیاد نیست، اما در طول همه‌گیری کووید-19 رشد کرده است – زمانی که مردم چیزهای زیادی را نگران می‌کردند، به غیر از جستجوی شوینده‌های لباس‌شویی سازگار با محیط‌زیست، که بیشتر از همتایان معمولی آن هزینه دارد.

تصویر بزرگ: اگر شرکت‌ها می‌خواهند اعضای بیشتری از مردم را جذب کنند، باید راهی برای پاسخگویی به حال و هوای فعلی بیابند. بر اساس نظرسنجی اخیر شرکت خدمات حرفه ای PwC، آنها باید آن را نیز قابل باور کنند، زیرا بیش از 9 نفر از هر 10 مدیر کسب و کار موافق هستند که توانایی ایجاد و حفظ اعتماد، نتیجه سازمانشان را بهبود می بخشد.

MB گفت: “مصرف کنندگان واقعاً مارک هایی را می خواهند که با ارزش های آنها هماهنگ باشد.”

در حال حاضر کمتر از نیمی از آمریکا از تلاش این کشور برای حفظ محیط زیست راضی هستند.

همیشه اینطور نبوده است. یک دهه پیش، 60 درصد از بزرگسالان ایالات متحده از این موضوع ابراز رضایت کردند. شاید کاهش رضایت منجر به تغییرات بیشتر شود.