کانی برامز، بازاریاب برتر یونیلور، خارج می شود

او رهبری تحول 47 هاب دیجیتال یونیلور را برعهده داشت – که برای اولین بار در سال 2019 راه اندازی شد تا از “شیوه های قدیمی بازاریابی” دور شود – از واحدهای تجاری متمرکز که قبلا فقط توسط “بازاریابان دیجیتال” (یعنی متخصصان برنامه نویسی، مخاطبان و رسانه های اجتماعی) برای ادغام استعدادها کار می کردند. از تیم های فروش، دیجیتال و تجارت الکترونیک یونیلور.

او در سال 2022 به Adweek گفت: “ما اکنون آنها را مراکز دیجیتال، بازاریابی، رسانه و تجارت می نامیم.”[We’ve changed this] زیرا بسیار مهم است که افراد شروع به کار با یکدیگر کنند و به کلیت تجربه مشتری فکر کنند و نه تنها یک عنصر از آن.”

این بازاریاب همچنین بر ابتکارات پایدار پایدار برند و همچنین اولین حمله آن به بازاریابی Web3 از طریق برندهایی از جمله Hellmann’s و Sure نظارت داشت. به عنوان بخشی از این، او خود را به عنوان یک مدافع برای اطمینان از اینکه تبلیغ کنندگان مسئول ایجاد تکرار بعدی اینترنت هستند، قرار داد.

او در سال 2022 گفت: «وب 3 نمی تواند به مشکل نسل بعدی تبدیل شود. ما پنجره ای برای عمل داریم. [advertisers] باید شانه های خود را زیر این کار بگذارند و چیزی بسازند که ذاتاً شفاف باشد و مردم را در اولویت قرار دهد.»

در طول کنفرانس سالانه هفته جهانی بازاریاب فدراسیون جهانی تبلیغ‌کنندگان در سال 2022، او یک سخنرانی کلیدی ایراد کرد و گفت که این انقلاب باید با «توسعه زیرساخت‌ها و سیاست‌های اخلاقی اساسی و جدید» همراه باشد.

وی افزود: اینترنت بدون اعتماد رسوایی است.

خبر خروج برام با اعلام اینکه گرام پیتکتلی، مدیر مالی یونیلور (CFO) در ماه می 2024 بازنشسته خواهد شد، همراه است.