چگونه Sephora با سازندگان برای تأثیرگذاری بر نام تجاری شریک است

ما فقط قلب و روح خود را در این برنامه قرار ندادیم. میچل گفت: ما مقداری پول نقد واقعی نیز در آن قرار دادیم. یکی از اهداف این بود که برندها و سازندگان همدیگر را بشناسند و این روابط را توسعه دهند و امیدوارم یک رابطه طولانی و کامل با هم داشته باشند.

پر کردن شکاف دستمزد

هیلر از دیدگاه خود به عنوان خالق BIPOC، بر نیاز به احساس قدرت در مذاکره با برندها تاکید کرد و همتایان خود را تشویق کرد که از گفتگو در مورد پول اجتناب نکنند یا ارزش خود را به عنوان خالق BIPOC دست کم نگیرند.

او گفت: «پول همچنان بخشی ضروری از معادله است. «مطالعات نشان داده است که بین سازندگان سیاه پوست و همتایان غیرسیاه ما 35 درصد فاصله دستمزد وجود دارد. برای اطمینان از برابری، برندها باید به سازندگان سیاه‌پوست و قهوه‌ای پول بیشتری بدهند.

“گاهی اوقات این به معنای حتی بیشتر از نرخ اولیه ما است. من می دانم که ما تمایل داریم به عنوان خالق خودمان را کم ارزش کنیم، اما باید بیشتر بخواهیم.» او افزود. من هرگز اولین پیشنهاد را قبول نمی کنم. من همیشه درخواست بیشتری می‌کنم تا مطمئن شوم که با تبعیض دستمزد مبارزه می‌کنم.»