چگونه بازاریابی تجربی می تواند ردپای کربن خود را بهبود بخشد

تجربیات زنده سبزتر

با شروع تابستان در نیمکره شمالی، بازاریابان به دنبال مشارکت با سازمان دهندگان رویدادهای بزرگ هستند که پایداری را نیز در ذهن خود دارند.

تنها در بریتانیا، شورای هنر بریتانیا تخمین می‌زند که موسیقی زنده هر سال تقریباً 405000 تن گازهای گلخانه‌ای تولید می‌کند. برگزارکنندگان کنسرت ها و رویدادها با این موضوع روبرو هستند و حامیان تجاری و شرکای خود را در سفر خود به صفر می آورند.

این شامل Live Nation است که سالانه بیش از 20000 نمایش برای بیش از 2000 هنرمند تولید می کند. اینها از تور جهانی بیانسه گرفته تا جشنواره هایی مانند کمپ بستیوال را شامل می شود. منشور «ملت سبز» این شرکت به دنبال کاهش 50 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای در محدوده یک و دو تا سال 2030 است و هدف آن این است که تمام مکان‌ها، دفاتر و رویدادهای زنده متعلق به و اداره‌اش با انرژی 100 درصدی تجدیدپذیر تامین شوند. همان سال.

با کنار گذاشتن تدریجی استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف در جشنواره ها، Live Nation، Liquid Death را که در قوطی های قابل بازیافت فروخته می شود، به عنوان شریک انحصاری آب خود برای سالن های سراسر ایالات متحده در بریتانیا امضا کرده است که در حال حاضر با شرکای خود از جمله همکاری می کند. Co-op خواربارفروشی بریتانیا، برای کاهش ردپای کربن فعال سازی در محل.

لوسی آگوست پرنا، مدیر جهانی جهانی، “ما می دانیم که علاقه مندان به موسیقی زنده انگیزه دارند تا در رویدادهای زنده در تمرینات پایدار شرکت کنند، و بنابراین می خواهیم مطمئن شویم که گزینه های پایداری را برای طرفداران ارائه می دهیم که به راحتی قابل دسترسی و استفاده هستند.” پایداری برای Live Nation، در بیانیه ای در سال گذشته گفته شد.

با بازگشایی جهان، اطمینان از وجود سیاره‌ای برای بازگشایی وجود دارد که برای مشتریان مهم است. برای برندها، جذب مشتریان IRL دیگر نمی تواند به قیمت محیط زیست تمام شود.

این داستان بخشی از بسته دیجیتالی Adweek’s State of Sustainability است که راه‌حل‌های بازاریابی متمرکز بر آب و هوا را در فضاهای زیبایی، تجربی و رسانه‌ای مورد توجه قرار می‌دهد و بررسی می‌کند که چگونه صنعتی که برای هدایت مصرف ساخته شده است در حال سازگاری برای کاهش تأثیر آن است.