میو گرگ به فرهنگ بازار در دهه 90 می‌آید تا نمایشگاه جدیدی را به نمایش بگذارد

یک صحنه معمولی در مرکز خرید آمریکایی – تقریباً در دهه 1990 – تغییر حالتی عجیب و غریب دارد که در آن موجودات فضایی با خریداران و مانکن‌ها جان می‌گیرند، فروشگاه‌ها نام‌های طعنه‌آمیز مانند «Earholes» دارند و گردشگران در بازار یک جامعه فرقه‌گونه تشکیل می‌دهند.

این برداشت سورئال از معبد معروف مصرفی قابل توجه، به لطف مجموعه هنری و شرکت سرگرمی Meow Wolf به عنوان راهی برای تبلیغ نمایشگاه آتی خود، “The Real Unreal” است که تابستان امسال در یک میدان خرید به اندازه تگزاس افتتاح می شود.

ویدیوی قهرمان 60 ثانیه‌ای، تحت عنوان «بیا خودت را در مرکز خرید پیدا کن»، قصد دارد طرفداران و تازه‌کاران موجود را به 29000 فوت فضای نمایشگاهی در مرکز خرید Grapevine Mills، بخشی از متروپلکس دالاس-فورت ورث بکشاند.

این فیلم کوتاه لنگر کمپینی است که شامل بیلبوردهای عجیب و غریب، تجربی، پاپ آپ ها و سایر فعال سازی های تیم داخلی Meow Wolf و آژانس تبلیغاتی مستقل Preacher است.

به گفته مارکوس براون، مدیر خلاق در پریچر، این اثر قرار است به عنوان «دعوت شگفت‌انگیز و عجیب و غریب» برای نمایشگاهی باشد که در 14 جولای افتتاح می‌شود.

براون گفت: «میو گرگ تجربه ای است که مغز را تغییر می دهد، به طرز دیوانه کننده ای سرگرم کننده و خوشایند است. “هدف ما ادای احترام به آن از طریق دریچه فرهنگ نوستالژیک مرکز خرید، با الهام از فلسفه ها، هنرمندان و شخصیت های دوست داشتنی میو ولف بود.”

جزئیات کمی در مورد محتوای خود نمایش هنری منتشر شده است – مواد برند آن را به عنوان “تحول کننده” و راهی برای مهمانان برای “کاوش در اعماق جدید تخیل شخصی خود” توصیف می کنند. این فضا دارای فضایی برای فروشندگان محلی، درمان خرده‌فروشی و اجرای موسیقی نوظهور از طریق محل اجرای زنده خواهد بود.

تصویر
یک فعال‌سازی پاپ‌آپ به مصرف‌کنندگان وعده «A Whole Nü You» را می‌دهد.

میو وولف در حال حاضر سابقه تثبیت شده ای در سرگرمی های مبتنی بر مکان و 2.6 میلیون بازدیدکننده در سه نمایشگاه دائمی در دنور (“ایستگاه همگرایی”)، لاس وگاس (“امگا مارت”) و زادگاه سانتافه، NM (“خانه” دارد. بازگشت ابدی»). دالاس بزرگترین بازار آن تا به امروز است.

موعظه برای گروه کر

گروه هنری که قبلاً با Wieden+Kennedy کار کرده بود، آژانس مستقر در آستین را برای کمک به پخش «واقعی غیرواقعی» انتخاب کرد تا حدی به این دلیل که «آنها چیزهای عجیب و غریب ذاتی ما را در آغوش گرفتند—آنها با چندین نفر بسیار دیوانه و بسیار دیوانه کنار میز آمدند. کلی شوفل، مدیر ارشد بازاریابی گروه به Adweek گفت: ایده‌های Meow Wolf در طول مسابقه. ما در سطح عمیقی درگیر کار می‌شویم و تیم آن‌ها با تیم ما رقصیدند.»