منطق معیوب ارائه راه حل های شدید آب و هوایی

مشکل استفاده از این طرز فکر خارج از نرم‌افزار و رسانه‌های اجتماعی این است که ریسک‌ها بسیار بیشتر است و اثرات بالقوه به خوبی خارج از مرزهای هر کسب‌وکاری گسترش می‌یابد: ما نمی‌خواهیم به اشتراکات جهانی مانند اقیانوس‌ها و حتی آسیب‌رسانی کنیم. جو

دیوید هو، استاد اقیانوس شناسی در دانشگاه هاوایی در مانوآ که مطالعه می کند، می گوید: ما به سادگی نمی دانیم که آیا برخی از این مداخلات پیشنهادی واقعاً در مقیاس بزرگ کار خواهند کرد یا نه، یا چه اثرات منفی می توانند بر اکوسیستم های پیچیده و به هم پیوسته داشته باشند. حذف کربن مبتنی بر اقیانوس

اینها همچنین خطرات واقعی هستند که پیشروی در مناطقی که عموم مردم به شدت ناراحت هستند متوقف خواهد شد، نه تسریع، تحقیق در این زمینه ها.

او خاطرنشان می‌کند که تلاش‌های اولیه برای تجاری‌سازی چیزی که به عنوان لقاح اقیانوس‌های آهن شناخته می‌شود، یا قرار دادن آهن در آب برای تحریک رشد فیتوپلانکتون‌های مکنده کربن، سازمان‌های بین‌المللی را بر آن داشت تا محدودیت‌هایی را برای تلاش‌های تجاری پیشنهاد کنند. او و دیگران می گویند که این تأثیر سرد کننده ای بر تحقیقات نیز داشته است.

برخی می ترسند پرتاب های Make Sunsets در حال حاضر برداشت های منفی از ژئومهندسی خورشیدی را سخت تر کرده است. منتقدان این خبر را به عنوان مدرکی در نظر گرفتند که تحقیق در مورد موضوع ما را در مسیری لغزنده برای اجرای آن قرار می دهد.

دولت مکزیک با اعلام برنامه‌هایی برای ممنوعیت آزمایش‌های ژئومهندسی خورشیدی در این کشور پاسخ داد. بر اساس گزارش رویترز، علاوه بر این، این کشور اکنون در تلاش است تا کشورهای دیگر را به “ممنوع کردن استراتژی آب و هوا” وادار کند.

«اگر من یک فعال بودم که به دنبال ایجاد ترس و اضطراب و تردید در مورد آن بودم [solar geoengineering] اندی پارکر، مدیر اجرایی Degrees Initiative می‌گوید و به اندازه کافی خلاق بودم، احتمالاً همان کاری را انجام می‌دادم که Sunsets انجام داد. این یعنی راه‌اندازی آزمایشی که دانشمندان به من می‌گویند واقعاً چیزی را آزمایش نمی‌کرد، بدون هیچ گونه پشتوانه علمی معتبر یا هر نوع تعامل، به‌عنوان یک آزمایش انتفاعی، با سرمایه‌گذاری خطرپذیر.»

خطرات

در برخی از استدلال‌هایی که اکنون باید با راه‌حل‌های شدیدتر پیش برویم، این فرض وجود دارد که در آستانه ایجاد یک سیاره گرمخانه‌ای به سختی قابل سکونت هستیم. این ایده نیز نیاز به بررسی دقیق دارد.