مزارع ترول قبل از انتخابات 2020 در فیس بوک ماهانه به 140 میلیون آمریکایی رسیدند

جو آزبورن ، سخنگوی فیس بوک ، در بیانیه ای گفت که شرکت “در حال بررسی این موضوعات” در زمان گزارش آلن بوده است. از آن زمان ، ما تیم هایی را تشکیل داده ایم ، سیاست های جدیدی را تدوین کرده ایم و با همکاران صنعت برای رسیدگی به این شبکه ها همکاری کرده ایم. ما اقدامات اجرایی تهاجمی علیه این نوع گروههای خارجی و داخلی غیر معتبر انجام داده ایم و نتایج را به صورت فصلی به صورت عمومی به اشتراک گذاشته ایم. “

در جریان بررسی واقعیت این داستان اندکی قبل از انتشار ، MIT Technology Review دریافت که پنج صفحه از مزرعه های ترول که در گزارش ذکر شده است همچنان فعال هستند.

بزرگترین صفحه مزرعه ترول ها در اکتبر 2019 آمریکایی های آفریقایی تبار را هدف قرار می دهد ، که در فیس بوک همچنان فعال است.

این گزارش نشان می دهد که مزارع ترول به همان گروه های جمعیتی می رسند که توسط آژانس تحقیقات اینترنتی تحت حمایت کرملین (IRA) در انتخابات 2016 مشخص شده است ، که مسیحیان ، سیاهپوستان و بومیان آمریکا را هدف قرار داده بود. تحقیقات BuzzFeed News در سال 2018 نشان داد که حداقل یکی از اعضای IRA روسیه که به اتهام دخالت در انتخابات 2016 آمریکا متهم شده است ، در هنگام ظهور اولین مزارع ترول خود از مقدونیه نیز دیدن کرده است ، اگرچه شواهد مشخصی برای ارتباط پیدا نکرده است. به (فیس بوک گفت که تحقیقات آن ارتباطی بین IRA و مزارع ترول مقدونیه نیز پیدا نکرده است.)

“این طبیعی نیست. این سالم نیست ، “آلن نوشت. “ما به بازیگران غیر معتبر این امکان را داده ایم که دنبال کنندگان زیادی را برای اهداف تا حد زیادی ناشناخته جمع آوری کنند … این واقعیت که بازیگران با روابط احتمالی با IRA به تعداد زیادی مخاطب در همان گروه های جمعیتی مورد هدف IRA دسترسی دارند ، خطری بزرگ برای ایالات متحده 2020 محسوب می شود. انتخابات. ”

تا زمانی که مزارع ترول در استفاده از این تاکتیک ها موفقیت آمیز بودند ، هر بازیگر بد دیگری نیز می توانست ، او ادامه داد: “اگر مزرعه های ترول با محتوایی که برای آمریکایی های آفریقایی تبار طراحی شده است به 30 میلیون کاربر آمریکایی برسد ، اگر آنها را کشف کنیم ، نباید تعجب کنیم. IRA همچنین در حال حاضر مخاطبان زیادی در آنجا دارد. “

آلن این گزارش را به عنوان چهارمین و آخرین قسمت از تلاش یکسال و نیم طولانی برای درک مزارع ترول نوشت. به گفته یکی از کارکنان سابق فیس بوک که این گزارش را ارائه کرده است ، وی همان ماه شرکت را ترک کرد ، تا حدی به دلیل ناامیدی که رهبری تحقیقات خود را “به طور مثر” نادیده گرفته بودند. آلن از اظهارنظر خودداری کرد.

این گزارش وضعیت هشداردهنده ای را نشان می دهد که در آن رهبری فیس بوک با وجود وعده های مکرر عمومی برای مقابله با دخالت های خارجی در انتخابات ، سالها از این پلتفرم خارج شد. MIT Technology Review گزارش کامل را در دسترس قرار می دهد و اسامی کارکنان تغییر یافته است ، زیرا به نفع عموم است.

افشاگری های آن عبارتند از:

  • تا اکتبر 2019 ، حدود 15000 صفحه فیس بوک با اکثریت مخاطبان آمریکایی در حال پایان یافتن از کوزوو و مقدونیه بودند ، بازیگران بدی در انتخابات 2016.
  • در مجموع ، آن صفحات ترول مزرعه-که این گزارش به عنوان یک صفحه واحد برای مقاصد مقایسه می کند-به 140 میلیون کاربر آمریکایی در ماه و 360 میلیون کاربر جهانی در هفته رسید. صفحه Walmart با 100 میلیون نفر به دومین مخاطب بزرگ آمریکایی رسید.
  • صفحات مزرعه ترول نیز با هم ترکیب شده اند:
    • بزرگترین صفحه آمریکایی مسیحی در فیس بوک ، 20 برابر بزرگترین صفحه بعدی – ماهانه به 75 میلیون کاربر آمریکایی می رسد ، که 95 درصد از آنها هرگز هیچ یک از صفحات را دنبال نکرده اند.
    • بزرگترین صفحه آفریقایی-آمریکایی در فیس بوک ، سه برابر بزرگترین صفحه بعدی-ماهانه به 30 میلیون کاربر آمریکایی می رسد ، 85 درصد از آنها هرگز هیچ یک از صفحات را دنبال نکرده اند.
    • دومین صفحه بزرگ بومیان آمریکا در فیس بوک ، ماهانه به 400000 کاربر می رسد ، که 90٪ آنها هرگز هیچ یک از صفحات را دنبال نکرده اند.
    • پنجمین صفحه بزرگ زنان در فیس بوک است که ماهانه به 60 میلیون کاربر آمریکایی می رسد که 90 درصد آنها هرگز هیچ یک از صفحات را دنبال نکرده اند.
  • مزارع ترول در درجه اول ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما انگلستان ، استرالیا ، هند و کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی را نیز هدف قرار می دهد.
  • فیس بوک مطالعات متعددی را انجام داده است که تأیید می کند محتواهایی که بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرند (لایک ، نظرات و اشتراک گذاری) از نوع بدی هستند. با این وجود ، این شرکت همچنان رتبه بندی محتوا را در فیدهای خبری کاربران مطابق با بیشترین میزان مشارکت دریافت می کند.
  • فیس بوک صفحات را از ارسال محتوا صرفاً کپی و چسباندن از سایر قسمت های پلتفرم منع می کند ، اما سیاست را علیه بازیگران بد شناخته شده اعمال نمی کند. این امر باعث می شود بازیگران خارجی که به زبان محلی صحبت نمی کنند مطالب کاملاً کپی شده را ارسال کنند و همچنان به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنند. در برهه ای ، تا 40 درصد از بازدید صفحات در صفحات ایالات متحده به آنهایی اختصاص یافت که دارای محتوای اصلی و یا اصالت محدود هستند.
  • مزارع ترول قبلاً راه خود را در برنامه های مشارکت فوری فیس بوک و Ad Breaks ، که برای کمک به سازمان های خبری و سایر ناشران برای درآمدزایی از مقاله ها و فیلم های خود طراحی شده است ، ایجاد کردند. در مقطعی ، به دلیل فقدان کنترل های کیفی اولیه ، بیش از 60 درصد مقاله های فوری به محتوایی سرقت می کردند که از جاهای دیگر سرقت شده بود. این امر باعث می شد مزارع ترول بدون توجه به یکدیگر مخلوط شوند و حتی از فیس بوک پرداختی دریافت کنند.

چگونه فیس بوک مزارع ترول را فعال می کند و مخاطبان آنها را افزایش می دهد

این گزارش به طور خاص به مزارع ترول مستقر در کوزوو و مقدونیه می پردازد ، که توسط افرادی اداره می شود که لزوما سیاست آمریکا را درک نمی کنند. با این حال ، به دلیل نحوه طراحی سیستم های پاداش دهی خبری فیس بوک ، هنوز هم می توانند تأثیر قابل توجهی بر گفتمان سیاسی داشته باشند.