برندگان نابغه مارک Adweek 2021

حتی با وجود رکود اقتصادی پس از 11 سپتامبر و بحران اقتصادی 2008 در آینه عقب ، تعداد کمی از بلایای اقتصادی با سرعت و ترس همراه کروناویروس مطابقت داشت. سال گذشته ، با تعطیل شدن مشاغل بخش خدمات و اخراج کارگران مانند تولید ناخالص داخلی ، تولید ناخالص داخلی آمریکا 3.5 درصد سقوط کرد. در نیمه اول سال جاری میلادی شاهد افزایش مجدد هزینه های مصرف کننده بودیم ، اما تا زمانی که سه چهارم سود در اتر از بین نرفت. به عبارت دیگر ، 18 ماه گذشته تقریباً آن دوره ای نبود که اکثر مارک ها (مگر اینکه آمازون باشند) به عنوان یک فرصت تلقی می شدند. و با این حال ، بارها و بارها ، بازاریابان ثابت کرده اند که چیزهای کمی می توانند مانند بحران ، تاب آوری و خلاقیت را تقویت کنند. در این بخش ، شما با 10 نفر از آنها که آن را اثبات کرده اند ملاقات می کنید. آنها 2021 دریافت کننده جوایز Adweek’s Brand Genius هستند-کانون توجه سالانه ما ، در حال حاضر در سومین دهه خود ، در زمینه بهترین کار در بازاریابی و ایجاد برند. ویراستاران Adweek همچنین از اینکه امسال برند بینایی را می شناسند خوشحال هستند ، این جایزه در سال 2012 افتتاح شد تا به عنوان یک موفقیت حرفه ای در حرفه ای شناخته شود. لیزا گراناتشتاین ، مدیر ارشد محتوا به لس آنجلس رفت تا با جنیفر لوپز تکرار نشدنی صحبت کند و در مورد مشاغل تجاری که اغلب دور از دوربین و میکروفون نادیده گرفته می شود صحبت کند. بنابراین ، با این موضوع ، Adweek به تمام کلاس Brand Genius خود در سال 2021 سلام می کند و به نظر می رسد روزهای بهتری در پیش رو باشد. – روبرت کلارا