مربی از AR برای برجسته کردن مجموعه جدید Tabby Bag استفاده می کند

برند مد لوکس کوچ از واقعیت افزوده برای تبلیغ مجموعه جدید Tabby Bag استفاده می کند.

Coach با شرکت آزمایش مد AR Zero10 همکاری کرد تا فناوری‌های AR Mirror و AR Storefront این شرکت را به فروشگاه Soho خود در نیویورک بیاورد. از 5 می تا 5 ژوئن، خریداران می توانند به طور مجازی هشت نسخه از Tabby Bag را در رنگ ها و سبک های مختلف در واقعیت افزوده “آزمایش” کنند.

ویترین AR جدید همچنین به خریداران امکان می دهد لوازم جانبی دیجیتالی را که به طور خودکار در کنار Tabby Bags ظاهر می شوند، مشاهده کنند.

تصویر
مربی

این اولین بار نیست که فناوری AR Zero10 توسط یک برند مد پیشرفته استفاده می‌شود. آینه AR این شرکت اخیراً به سه فروشگاه تامی هیلفیگر در سراسر اروپا آورده شد.

علاوه بر ارائه این تجربه به خریداران در فروشگاه سوهو، Zero10 به مردم این امکان را می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن موبایل Zero10 که برای دانلود رایگان در دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس است، به صورت مجازی از Tabby Bags از هر نقطه‌ای که هستند، امتحان کنند. حالت “Photobooth” برنامه به افراد امکان می دهد تصاویری از ظاهر دیجیتال خود را ذخیره کرده و آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

از طریق این همکاری با Coach، Zero10 پلتفرم خود را گسترش داده است تا علاوه بر پوشاک، از کیف‌های مجازی نیز پشتیبانی کند. نسخه‌های دیجیتالی هر کیف دارای فیزیک راگدال هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور طبیعی همزمان با حرکت خریدار در دنیای واقعی حرکت کنند.

جورج یاشین، مدیرعامل Zero10، گفت: «برای ما بسیار هیجان‌انگیز است که با Coach در این پروژه همکاری کنیم، زیرا آن‌ها در خط مقدم پذیرش فناوری به مد هستند. دیدن مارک‌های نمادین مانند آزمایش کوچ و دیدن پتانسیل راه‌حل‌های AR بسیار عالی است…”