لگو نشان می‌دهد وقتی دختران آنچه را که می‌خواهند بازی می‌کنند چه چیزی ممکن است

برای حمایت بیشتر از هدف این کمپین، بنیاد فوتبال ایالات متحده سه زمین مینی فوتبال دائمی را در سراسر کشور افتتاح کرده است تا دسترسی و فرصت های بیشتری برای بازی دختران فراهم کند، در حالی که Football استرالیا ابتکاراتی را برای به چالش کشیدن کلیشه های جنسیتی در ورزش به نام Legacy 23 ایجاد کرده است. و بازی ما، در حمایت از کشور میزبان جام جهانی بعدی زنان در اواخر امسال.

هنگامی که آنها فضا و آزادی لازم برای ابراز وجود کامل را دارند، دختران یک نیروی غیرقابل توقف در جهان هستند. آنها مخترعانی بازیگوش، دانشمندان کنجکاو، رویاپردازان جسور و ماجراجویان جسور هستند – و این دقیقاً همان چیزی است که «بازی غیرقابل توقف» را انجام می‌دهد. جولیا گلدین، مدیر ارشد محصول و بازاریابی گروه لگو گفت: دارد جشن می گیرد.

برای بیش از 65 سال، آجر لگو امکانات بازی بی پایانی را برای همه کودکان فراهم کرده است، و به دختران این امکان را می دهد که رویاپردازی کنند، بسازند و به هر چیزی که می خواهند تبدیل شوند، حتی زمانی که جامعه خلاف آن را به آنها می گوید.

او افزود: «فوتبال زنان یادآوری قدرتمندی است از آنچه که دختران وقتی از کلیشه‌ها رهایی می‌یابند می‌توانند انجام دهند—چهار فوتبالیست ما بازیکنانی در صدر بازی هستند». به عنوان زنانی قوی در داخل و خارج از زمین، آنها الهام‌بخش دختران در همه جا هستند تا به توانایی‌های خود پی ببرند.»