لورن واینبرگ از Square در مورد آینده فین تک

لورن واینبرگ، رئیس جهانی بازاریابی و ارتباطات در Square، در آخرین قسمت از پادکست The Speed ​​of Culture با همکاری Adweek، به مت بریتون، بنیانگذار و مدیر عامل سوزی می‌پیوندد. واینبرگ عمیقاً به سفر شغلی متنوع خود می پردازد، چگونه Square به شرکت ها کمک می کند تا عملیات خود را بهبود بخشند و توصیه های ضروری برای صاحبان مشاغل جدید.

واینبرگ یک حرفه ای ماهر و هدف گرا با بیش از 20 سال تجربه در بازاریابی و رسانه های دیجیتال است. او در سال 2022 به عنوان یکی از 100 زن برتر مبتکران برند در بازاریابی انتخاب شد و نویسنده پرفروش کتاب جدیدش است. رئیس خودساخته.

واینبرگ همچنین عضو هیئت مدیره دانشگاه اموری و انجمن بازاریابی موبایلی است. او قبل از اسکوئر معاون برنامه ریزی رسانه استراتژیک و بینش مصرف کنندگان در یاهو، معاون تحقیقات دیجیتال و بینش در شبکه ام تی وی و مدیر تحقیقات در Advertising.com بود.

خوراکی های کلیدی

  • 19:41 – 22:54 – استقبال از تکنولوژی – علیرغم پیشرفت‌های فناوری مدرن، برخی از شرکت‌ها هنوز به روش‌های سنتی قلم و کاغذ برای فعالیت‌های خود متکی هستند. واینبرگ برای کمک به کسب و کارهای مختلف در اندازه‌ها برای چابک‌تر شدن و سازگاری با بازار در حال تغییر اختصاص دارد. تمرکز اصلی او این است که به این مشاغل کمک کند تا از پلتفرم Square برای خودکار کردن عملیات خود، تنوع بخشیدن به جریان درآمد و جلوتر از رقبا استفاده کنند.
  • 25:58 – 28:31 – استفاده از داستان گویی احساسی – Square از کانال های ارگانیک برای نمایش جوامع مختلف از طریق داستان گویی استفاده می کند. یکی از سریال های قابل توجه آنها “مالک سیاهان” است که به مشاغل سیاه پوست و کمک آنها به جامعه توجه می کند. علاوه بر این، آنها شهرهای مختلفی مانند آستین را به نمایش گذاشته اند که صاحبان کسب و کار LGBTQ+ خود را برجسته می کند و دنور که صاحبان مشاغل لاتینکس را به نمایش می گذارد. وقتی صحبت از کمپین‌های پولی و کانال‌های دیجیتالی به میان می‌آید، Square به پخش، پادکست‌ها و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok اولویت می‌دهد.
  • 36:57 – 41:18 – کتاب راهنمای کامل برای صاحبان مشاغل کوچک – با ظهور کارآفرینی، واینبرگ و جکی رزس نیاز به ارائه کمک به صاحبان مشاغل کوچک جدید را تشخیص دادند. آنها با تکیه بر تجربه خود به عنوان یک مدیر سابق Square و گفتگو با کارآفرینان موفق متعدد، بینش های ارزشمند و بهترین شیوه ها را در کتاب جدید خود استخراج کرده اند. رئیس خودساخته. هدف این کتاب راهنمایی صاحبان مشاغل کوچک در مورد چگونگی ایجاد و رشد موثر شرکت های خود است.