لزلی بارت به عنوان رئیس Goodby Silverstein & Partners انتخاب شد

Goodby Silverstein & Partners (GS&P) شریک مدیریتی Leslie Barrett را به عنوان رئیس بعدی خود انتخاب کرده است که تنها سومین فردی است که در 30 سال گذشته این پست را در اختیار دارد. بارت این نقش را از درک رابسون، یک کهنه سرباز 17 ساله GS&P که در دسامبر 2022 آژانس را ترک کرد و مدیرعامل Ideo شد، می گیرد.

جف گودبی، یکی از بنیانگذاران و رئیس مشترک GS&P گفت: «لزلی یک سازنده کسب و کار تهاجمی، یک مذاکره کننده چیره دست، قهرمان نوآوری و یک رهبر است که به رفاه کارکنان اختصاص دارد و در ایجاد کاری که تأثیر واقعی کسب و کار را به همراه دارد، شکوفا می شود. در یک بیانیه. “او رهبر عالی برای پیشبرد GS&P است.”

بارت گفت ارتقاء او به معنای خلاقیت و رشد برای آژانس است.

ما به چیزهایی که ما را ساخته اند پایبند خواهیم بود: خلاقیت، انسانیت ما و مسئولیتی که در روش های تأثیرگذاری بر فرهنگ بر عهده می گیریم. بارت به Adweek گفت: ما به گونه ای تکامل خواهیم یافت که از خلاقیت خود برای حل مشکلات استفاده می کنیم و آن را به روش های نوآورانه تر و خوشایندتر انجام می دهیم.

بارت به هدایت چشم انداز آژانس کمک می کند و مسئولیت کل کسب و کار را بر عهده خواهد داشت و در عین حال مکانی را ایجاد و حفظ می کند که مردم بتوانند بیایند و بهترین کار خود را انجام دهند.

بارت در یک گروه شریک که اکنون 62 درصد آن را زنان تشکیل می دهد، سمت ریاست جمهوری را بر عهده می گیرد. از زمانی که همکاری جدید در سال 2016 برقرار شد، این آژانس پیشرفت کرد و در فهرست نهایی Adweek برای آژانس سال ایالات متحده قرار گرفت و به همراه سایر افتخارات، نوآورترین آژانس تبلیغاتی Fast Company (2021) شد.

مارگارت جانسون، مدیر ارشد اجرایی GS&P در بیانیه‌ای گفت: «لزلی یک رهبر قوی است که مسیر روشنی را تعیین می‌کند، معتقد است خلاقیت می‌تواند هر مشکلی را حل کند و شتابی برای تجارت ایجاد می‌کند. “او رویکردی انسانی دارد و اعتماد و همکاری را در تیم های خود و وفاداری با مشتریان خود پرورش می دهد.”

ریچ سیلورستاین، یکی از بنیانگذاران و رئیس مشترک GS&P، افزود: “من فکر نمی کنم کسی باشد که بهتر بفهمد شرکت چیست و ما می خواهیم آن را به کجا ببریم.” «در تبلیغات نمی‌توانی آرام بنشینی و روی کارها استراحت کنی. شما باید دائماً در حال تکامل باشید و او کسی است که به ما در انجام این کار کمک می‌کند.»