لزلی بارت به عنوان رئیس Goodby Silverstein & Partners انتخاب شد

بارت در رشد آژانس نقش بسزایی داشته و بسیاری از بزرگترین و محوری ترین مشتریان GS&P را رهبری می کند. با نرخ حفظ مشتری 100٪ از سال 2014، او به میانگین هفت سال تصدی مشتری آژانس کمک کرده است. او در طول سال‌ها برنده‌های بی‌سابقه کسب‌وکار را فعال کرده است، اخیراً ریش‌تراش‌های Comcast Business، Idorsia، Califia Farms، One Medical، Oura، Lidl و Bic. این آژانس در حال دفاع از حساب BMW است که این برند در اوایل سال جاری در یک بررسی اجباری خرید قرار داده است.

بارت در موقعیت جدید خود از GS&P می‌خواهد که رویکردی تهاجمی‌تر برای کسب‌وکارهای جدید و فناوری‌های اهرمی – از جمله هوش مصنوعی – داشته باشد تا به سؤالات سخت‌تر پاسخ دهد و کارهای جالب‌تری انجام دهد، مانند آنچه اخیراً با «ملیله رویایی» خود در موزه دالی انجام داد. یک تجربه تعاملی که در آن بازدیدکنندگان می توانند رویاهای خود را با استفاده از Dall-E OpenAI به هنر تبدیل کنند.

استراتژی مهم تر از همیشه است و ما بهترین استراتژیست های جهان را داریم. پیشنهادات ما مانند [creative branding experience] بارت گفت: کمپ برند، به مشتریان کمک می کند تا برای آینده شرکت خود آماده شوند و نسبت به آن واکنش نشان دهند، هدف خود را بیان کنند و برندهای خود را تکامل دهند.

در چند سال گذشته، بارت و آژانس از مشتریان بومرنگ، از جمله HP و Truly استقبال کرده‌اند. او به برقراری روابط عمیق با مشتری، از جمله با داگ سوینی، که اکنون مدیر ارشد مالی شرکت اورا است، کمک می کند.

سوینی در بیانیه ای گفت: «لزلی و من در طول 12 سال سه بار در برندهای بسیار متفاوت با هم کار کرده ایم – در Nest و اخیراً در One Medical و Oura. او توانایی ذاتی برای حل سریع مشکلات، به چالش کشیدن و جمع آوری مشتریان را دارد و در عین حال احترام آنها را جلب می کند.

فشار برای تنوع

GS&P، آژانس Omnicom، مدت‌هاست که از تنوع و آوردن صداهای جدید به صنعت دفاع کرده است.

در سال 2022، GS&P یک مدرسه تبلیغاتی داخلی به نام آکادمی در GS&P ایجاد کرد که بدون آموزش استعدادها آموزش می‌دهد. هدف این مدرسه افزایش تنوع استعدادها با گنجاندن افراد با پیشینه‌های مختلف اجتماعی-اقتصادی است و کلاس افتتاحیه 74 درصد رنگین پوستان بود.

بارت گفت: «ما همیشه از تنوع دفاع کرده‌ایم، زیرا بهترین کارمان را انجام می‌دهیم و بهترین خودمان را وقتی بازتاب می‌دهیم که مخاطبانی را که از امتیاز نمایندگی آن برخورداریم، بازتاب می‌دهیم. “مانند بسیاری از مردم، ما در سفر هستیم. ما یادگیرنده و شنونده هستیم و تلاش می کنیم بهترین باشیم.»