فعالان به تگزاسی ها در دسترسی آنلاین به قرص های سقط جنین کمک می کنند

این فرآیند فقط به اتصال به اینترنت نیاز دارد: بیماران آنلاین می شوند و به برخی از س questionsالات مطابق با HIPAA در مورد بارداری خود پاسخ می دهند ، مانند زمانی که اولین روز آخرین قاعدگی آنها بوده است. اگر این یک مورد ساده است ، توسط پزشک تأیید شده است – هفت پزشک آمریکایی 15 استان را پوشش می دهند – و دارو ظرف چند روز به دست می رسد. در مکانهایی مانند تگزاس ، جایی که پزشکان ایالتی در Aid Access حضور ندارند ، ربکا گامپرتس ، بنیانگذار Aid Access ، این داروها را از اروپا تجویز می کند. پیتنی می گوید که این می تواند حدود سه هفته طول بکشد.

توانایی انجام یک سقط جنین ایمن و محرمانه در خانه تنها با اتصال به اینترنت می تواند زندگی تکسانی ها و سایرین را تغییر دهد. الیسا ولز ، بنیانگذار برنامه C ، که اطلاعات و آموزش نحوه دسترسی به قرص ها را ارائه می دهد ، می گوید: “این واقعا چهره دسترسی به سقط جنین را تغییر داده است.”

در تگزاس ، این نیاز به ویژه حاد است زیرا انگ فرهنگی و سابقه قوانین محدود کننده به این معنی است که تعداد بسیار کمی از کلینیک های شخصی در دسترس است. قبل از تغییر قانون اخیر ، احتمال استفاده از قرص های سقط جنین سه برابر بیشتر از میانگین ملی بود ، زیرا کلینیک های سقط جنین بسیار دور بودند.

ولز می گوید: “در وضعیتی مانند تگزاس ، که راههای اصلی دسترسی تقریباً به طور کامل قطع شده است ، این یک راه حل است.” افراد سیاه پوست و اسپانیایی زبان اغلب دسترسی کمتری به مراقبت های پزشکی دارند و بنابراین دسترسی به قرص های سقط جنین به صورت آنلاین برای این جوامع حیاتی است.

آنها همچنین بسیار ارزان تر از سقط جنین هستند ، زیرا اکثر قرص ها بسته به اینکه در کدام ایالت زندگی می کنید 105 تا 150 دلار به علاوه مشاوره آنلاین مورد نیاز است.

اما در حالی که معمولاً در سایر کشورها تجویز می شوند (به عنوان مثال در 90٪ سقط جنین در فرانسه و اسکاتلند استفاده می شود) ، تنها 40٪ از سقط جنین آمریکایی از قرص استفاده می کنند. در حقیقت ، استفاده از قرص ها در ایالات متحده برای “مدیریت سقط جنین” می تواند منجر به اتهام در حداقل 20 ایالت از جمله تگزاس شود و از سال 2000 مبنای دستگیری 21 نفر بوده است. نوشتن نسخه به عنوان یک پزشک خارجی تحت بررسی فدرال توسط FDA قرار گرفته است ، که این گروه آن را به چالش کشید. وضعیت همچنان حل نشده باقی مانده است.