شیر چوب دارید؟ شرکت Aubrey Plaza، Artisanal Venture جایگزین های گیاهی برای لبنیات را جعل می کند

Aubrey Plaza اصطلاح “در آغوش گرفتن درخت” را به سطح دیگری برده است.

در آگهی جدیدی از MilkPEP (مخفف برنامه آموزش پردازشگر شیر)، ستاره نیلوفر سفید آخرین نقش خود را به عنوان یکی از بنیانگذاران “Wood Milk” اعلام می کند، محصولی که او آن را “اولین و تنها شیر ساخته شده از چوب در جهان” توصیف می کند.

آلوم پارک و تفریح ​​در حالی که عاشقانه به موزه اش خیره شده و چوب های مختلف دیگر را نوازش می کند، می پرسد: “تا به حال به درختی نگاه کرده اید و فکر کرده اید، “می توانم این را بنوشم؟” “من کردم!”

پلازا از طریق نماهایی که او در میان «باغ‌های شیر چوبی» می‌چرخد، به بینندگان اطمینان می‌دهد، «مطمئن هستیم که شیر دست‌ساز ما تنها شیری خواهد بود که می‌خواهید تا آخر عمر بنوشید. چرا…؟”

سپس به سرعت به لحن مرده علامت تجاری خود تغییر می کند: “چون من این را گفتم.”

یک پلازای سبیل خرد شده در نهایت تصدیق می کند که این محصول در واقع وجود ندارد و نشان می دهد که این در واقع یک “شیر دارید؟” آگهی.

“آیا شیر چوب واقعی است…؟ قطعا نه. فقط شیر واقعی واقعی است.

اگر کمپین MilkPEP، که توسط آژانس گیل ایجاد شده است، شبیه طرحی شبیه به طرح شنبه شب است، ممکن است به این دلیل باشد که توسط هانا لوی کارگردانی شده و نیل کیسی آن را نویسندگی کرده است، که هر دو از دانش آموختگان این موسسه کمدی هستند.

وینستون بینچ، مدیر برند گیل و مدیر تجربه، در بیانیه ای گفت: «این روزها مردم از هر چیزی شیر درست می کنند، اما تنها یک شیر واقعی وجود دارد. “برای اینکه نکته را به شیوه ای سرگرم کننده بیان کنیم، ما با نام تجاری پوچ و خیالی شیر آلت خودمان آمدیم.”

تصویر
کلاهبرداری در واقع یک شیر است؟ تبلیغاتی که به مزایای لبنیات می بالد

لبنیات در مقابل گیاهی

در سال‌های اخیر، با رشد دسته‌بندی غذاهای گیاهی، صنعت لبنیات به چالش کشیده است که آیا جایگزین‌هایی مانند نوشیدنی‌های جو، بادام و سویا می‌توانند به طور قانونی از برچسب «شیر» روی محصولات خود استفاده کنند یا خیر.