کانال های مخملی فلینی با قصیده سینمایی لذت های زندگی

زمانی که فدریکو فلینی، فیلمساز افسانه ای ایتالیایی، شاهکار سال 1960 خود را «لا دولچه ویتا» نامید، به نظر طعنه آمیز بود. بیشتر فیلم درباره سرخوردگی از زندگی پر زرق و برق است و از بینندگان می خواهد که دنیا را آنگونه که هست بدون ایده آل سازی بپذیرند.

کار فلینی همچنان الهام بخش فیلمسازان در سراسر جهان است، اما یکی از شگفت‌انگیزترین نشانه‌ها از برند کرافت هاینز Velveeta است. کمپین La Dolce Velveeta (LDV) همچنان به مصرف کنندگان یادآوری می کند که از زیبایی لحظه لذت ببرند.

سه نقطه دارای حالات سینمایی متمایز است که علامت تجاری کارگردان تجاری آندریاس نیلسون است. که توسط آژانس یوهانس لئوناردو ساخته شده است، هر کدام داستان قهرمانی را روایت می کند که فردگرایی را در خالص ترین شکل خود می پذیرد.

“Breeze” به آهنگ جذاب راجر وب ساوند “Moonbird” تنظیم شده است. بینندگان قهرمان را می بینند که در حال رانندگی با ماشینی با بالا به پایین، موهایی که در باد جاری است، در بزرگراهی متروکه می نشیند تا از چیپس هایش لقمه بگیرد و قبل از حرکت در آب شنا کند.

در «Crowd» با موسیقی متن «Conquistadora» اثر Chantal Claret، قهرمان داستان روی یک سکوی شلوغ ایستاده و با افتخار ماکارونی و پنیر را از بسته‌بندی فننی می‌خورد.

در نهایت، در «رایدر» که با آهنگ «تیم توم» توسط کارتون بند تنظیم می‌شود، شخصیت اصلی بالای یک گاو نر مکانیکی می‌ایستد و روی صدف‌ها و پنیر سرو شده در یک چکمه کابویی شیشه‌ای می‌خورد.

از زمان راه اندازی در سال 2021، کمپین LDV Velveeta را نه تنها به عنوان یک محصول، بلکه به عنوان چشم انداز منحصر به فرد خود تصور می کند که جسورانه لذت های زندگی را در بر می گیرد. با نسخه‌های قبلی مانند لاک ناخن Pinkies Out، نوشیدنی بزرگسالان Veltini و طنز Foodie Call، این برند بیان می‌کند که بیشتر فعالیت‌ها با Velveeta بهتر است.

کلسی رایس، مدیر ارشد برند Velveeta در بیانیه‌ای گفت: “Velveeta در چند سال گذشته تحول بزرگی داشته است و ما تازه شروع کرده‌ایم.” “Velveeta چیزی بیش از یک چیز خوشمزه و شیرین است. ما آن را بلیطی برای زندگی پر از لذت ظالمانه می بینیم.»