سفر باورنکردنی DoorDash مدیر ارشد اجرایی کوفی آمو-گاتفرید

DoorDash خود را به عنوان یک پیشرو در صنعت تحویل مواد غذایی تثبیت کرده است. DoorDash از آوردن رستوران‌های مورد علاقه برای شما گرفته تا کشف جواهرات محلی و حتی سفارش لوازم آرایش، تکامل یافته است تا نیازهای متغیر مصرف‌کنندگان را برآورده کند.

بسیاری از موفقیت های شرکت را می توان به تاکتیک های بازاریابی آن نسبت داد که بر تمرکز بر مشتری، شخصی سازی و ساخت برند متمرکز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی درک نیازهای مصرف کنندگان برای رشد برند، با کوفی آمو-گاتفرید، مدیر ارشد بازاریابی در DoorDash در آخرین قسمت پادکست The Speed ​​of Culture به گفت و گو نشستیم. او در مورد سفر خود از غنا به دره سیلیکون، بینش‌هایی که در این مسیر آموخته است، و رویکرد خود برای ایجاد رشد و مشارکت در سراسر بازار صحبت کرد.

Amoo-Gottfried یک رهبر موفق بازاریابی با سابقه ثابت شده در احیای برندهای خانگی است. قبل از سمت فعلی خود در DoorDash، او چندین نقش رهبری بازاریابی و استراتژی خلاق را در شرکت هایی از جمله فیس بوک، FCB نیویورک، Bacardi Global Brands، Publicis و Wieden+Kennedy داشت. او همچنین دارای نقش های هیئت مدیره و مشاور در Stitch Fix، Vital Farms، Macalester College، Listen Ventures و Monday Night Mentorship است.

در سال 2014، Amoo-Gottfried در فهرست 40 سال زیر 40 سال Ad Age از ستارگان جوان بازاریابی قرار گرفت. او در سپتامبر 2017 برنده جایزه Rockstar AdColor شد. و در سال 2020، او در فهرست 25 CMOs برای تماشای Business Insider قرار گرفت و با جایزه برند نابغه Adweek در سال 2020 مفتخر شد. رویکرد بازاریابی نوآورانه او همچنین جایگاهی را در لیست خلاقانه‌ترین CMOهای جهان در Business Insider در سال 2022 به ارمغان آورد. به عنوان یکی از CMO 50 کارآفرینی فوربس برای سال 2023.

با تمرکز بر نیازهای مصرف کننده، چگونگی رشد و گسترش نام تجاری خود را با موفقیت کشف کنید و نکات مهم این قسمت را در زیر بررسی کنید.

نکات کلیدی:

  • 09:17 – 11:06 – پذیرش ریسک و تغییر – ویژگی حرفه آمو-گاتفرید پذیرش تغییر است که او آن را فرصت هایی برای رشد می داند. مهاجرت به یک کشور جدید به او آموخت که بدون توجه به چالش‌هایی که در این راه وجود دارد، ریسک کردن می‌تواند در دستیابی به موفقیت ارزشمند باشد. جفت کردن سخت کوشی با کنجکاوی مداوم به او قدرت می دهد تا با جسارت وارد تلاش های آینده شود.
  • 11:06 – 15:38 – اولویت بندی حمایت از رستوران ها و داشیرها – در پی یک بیماری همه گیر، DoorDash پشتیبانی بسیار زیادی از شرکای رستوران خود ارائه کرد. کمپین آگاهی دهی آن “باز برای تحویل” تضمین کرد که رستوران ها در ذهن مشتریان جلو و مرکز هستند. همچنین کمیسیون ها را تا 50 درصد کاهش داد، تغییرات برنامه را تغییر داد و پرداخت فوری را برای نشان دادن تعهد خود به باز نگه داشتن رستوران ها در زمان های سخت اجرا کرد.
  • 15:38 – 18:48 – توانمندسازی مشاغل کوچک – DoorDash ماموریتی برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای رسیدن به ارتفاعات جدید در داخل و خارج از کشور است. این برند با سرمایه گذاری در خواربارفروشی و خرده فروشی، استراتژی های بازاریابی خود را برای یک پایگاه مشتری در حال تکامل تطبیق می دهد. رشد در مرزها نیز متوقف نمی شود زیرا DoorDash ابتکارات توسعه بین المللی را دنبال می کند. این شرکت همچنین در حال تنظیم دقیق پلت فرم تبلیغاتی خود است که بر اساس نرخ تبدیل هزینه می گیرد تا به هر کسب و کاری پتانسیل موفقیت بدهد.