ردیاب خودرو و ردیاب مخفی آهنربایی – خرید ، فروش و اجاره ردیاب

ناصر 1397/3/14 واقعا جای تاسف داره که عقبش انقدر تنگه جلوشم خیلی باز نیست البته رضا 1398/6/19 این که میگن عقبش تنگه برا اینه که عقب استفاده نشده بیشتر با جلو کار دارن بچه ها MOHAJER 1397/2/13 پاسخ سلام . علی 1397/2/6 پاسخ سلام دوست عزیز منم با نظر دوستمون موافقم عقبش از جلو تنگتره امیر 1397/2/13 همیشه عقبش از جلوش تنگ تر بوده اگه ایران خودرو مهندسیش گل نکنه. ١٢٣ 1398/10/22 اين به خاطر اين هستش كه به خاطر مشكلاتي كه باسه سورن توربو پيش اومد و افت توان سريعش اومدن اينتر كولرو بزرگ تر كردن كه هواي خنك تر بهتر به ماشين برسه توي تستا هم اگر دو يا سه بار تكرار بشه سورن عقب ميوفته چون افت توان پيدا ميكنه و خب سرعتاي بالاترم همينطور در كل اون اولش سريع تره ولي افت ميكنه اين چند ثانيه طول ميكشه تا به اون برسه ولي وقتي رسيد قدرتش ثابت ميمونه mohammad 1397/1/29 پاسخ با سلام، از مدیران خودرو بانک خواهش می کنم تا تغییرات ایجاد شده دنا پلاس توربو نسبت به دنا پلاس معمولی رو در قسمت تصاویر خودرو به درستی نشون بدن، این مشکل برای خودرو های دیگه هم وجود داره و متأسفانه از تصاویر یک مدل از خودرو برای مدل های دیگه ی همون خودرو استفاده میشه E. 1397/2/1 پاسخ میخواستم ببینم عقبش تنگه یانه؟

یه گوز توربو بستن رو 405 چه جوی گرفتن عقده ای ها..کل تاریخ خودروسازی ایران جمع بشه نمیتونه یه ماکسیمایی که تو عقده داشتنشو داریو بسازه. متاسفانه کیفیت لامپهاش خوب نیست و تا حالا تو این شش ماه دوتا لامپ سوخته. بدون شک تمام این امکانات در یک ردیاب صرفاً ارزان قیمت وجود نخواهد داشت. به دلیل نبودن جای پارک مجبور هستید ماشین خود را کنار خیابان یا کوچه رها کنید را دارید در گذشته اگر راننده ای بار یا مسافر یا محموله ای را برای شرکت یا کارخا نه ای حمل ونقل میکرد به خاطر نداشتن جی پی اس راننده میتوانست بسیاری از زمان کاری خودرا از مبدأ تا مقصد بین راه بدون اینکه کار فرما متوجه بشود تلف میکرد اما حالا با نصب جی پی اس روی همه خودروها این امکان را به شما میدهد که از راه دور هم بتوانید از موقعیت خودرو اطلاع داشته باشید یا حتی اگر خودرو شما به سرقت برود از طریق تلفن همراه ماشین را رد یابی کرده ومتوقف میکنید.

یا حتی در صورت حرکت ماشین بدون اطلاع شما، کاربر آن را از تردد ماشین در مسیرها و اماکن مختلف مطلع می کند. همینطور ممکن است از طریق نرم افزار دستکاری شده به گوشی تلفن همراه شما دسترسی پیدا کنند که این خیلی خطرناک است . ما در این مقاله قصد داریم که شما را بیشتر با مزایای استفاده از این سیستم جی پی اس در انواع خودروها آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

استفاده قانونی از ردیاب GPS خودرو می بایست فاصله زیادی از مقاصدی نظیر جاسوسی و ردیابی غیر قانونی افراد داشته باشد و هدف اصلی بهره مندی از چنین سیستمی می بایست در گرو اطمینان خاطر از ایمنی وسیله نقلیه و سرنشینان آن باشد. این کار به صاحبان وسایل نقلیه این فرصت را می دهد تا وسیله نقلیه خود را سریع و با خیال راحت از مسیر خطر دور کنند. متاسفانه در کشور ایران خودروسازان بزرگ فقط به مونتاژ قطعات متوسل شده اند تا از این طریق هزینه تولیدشان کمتر شود و از سوی دیگر با تغییرات جزیی و ظاهری مبلغ بیشتری از هموطنان دریافت مینمایند و به کیفیت و امکانات خودرو و آسایش و امنیت هموطنان اهمیت زیادی نمیدهند .

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت gps خودرو دوربین دار.