نصب جی پی اسGPS( ردیاب) ضدسرقت ماشین خودرو

یکی از پر طرفدار ترین زمینه های فعالیت موقعیت یاب ها دستگاه ردیاب یا gps ماشین یا خودرو میباشد که توانسته نظر بسیاری از سازمان ها و ارگان ها و حتی مالکان شخصی خودرو ها را نیز به خود جلب کند. همچنین هنگامی که افراد مسن خانواده قصد رانندگی و تردد درون شهری و یا مسیرهای طولانی تری را به تنهایی دارند، ردیاب ماشین به شما این امکان را می دهد تا به دور از هرگونه نگرانی، موقعیت خودرو و راننده را نظاره کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را به نیروهای امدادی با ذکر دقیق موقعیت مکانی گزارش دهید.

به همراه ورود به سیستم اعلان ، ثبت تاریخ سفر نیز اضافه شد. این سیستم پیشرفته علاوه بر موقعیت مکانی میتواند ساعت، تاریخ ، مکان و در دستگاه های ردیاب خودرو حتی میزان سرعت و زمان حرکت و شرایط سلامت خودرو را نیز در نمایشگر مشخص کند. چون دستگاه کاملا تست شده استاندارد، رجیستر شده به دستشان میرسد و با خیال راحت میتوانند بر روی همه نوع خودروی ایرانی و خارجی، با خیال راحت نصب کنند. ردیاب خودرو هر چه امنیت بیشتری را برای خودروی شما تامین کند ، بهتر است .

مناسب برای زمانی که خودروی شما به سرقت رفته است. همانطور که از عنوان متن مشخص است ردیاب خودرو کارمکس پایانیست بر تمام سرقت های اتومبیل و عملا با سیستم ردیابی قوی موقعیت مکانی خودرو را به صورت لحظه ای نشان داده و سرقت را نا ممکن میکند .این ردیاب بر روی هر وسیله نقلیه قابل نصب است فرق نمیکند که پراید باشد یا ماشین سنگین .این ردیاب را در جایی که به عقل هیچکسی جز خود شما نمیرسد نصب کنید تا دزد ها و سارقین از آن بی خبر باشند .

با نصب این دستگاه بر روی وسیله نقلیه میتوان از موقعیت دقیق آن مطلع شد. کاربر با استفاده از اپلیکیشن سرو کنترل کامل وسیله نقلیه خود را با امنیت بالا در اختیار خواهد داشت. نرم افزار سرو یکی از نرم افزارهای شرکت وایزر بوده که این نرم افزار را بر اساس پلتفرم های مختلفی همچون آی او اس، اندروید و همینطور تحت وب طراحی کرده اند. در ردیابهای مبتنی بر GPS، گیرندگی ماهواره است و فرستندگی از طریق سیم کارت دستگاه میباشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد %link1% لطفا از سایت ما دیدن کنید.